Quote from Guest on 17 July 2010, 12:00Jag har Scotts vita, fina styrlinda idag. Den är elegant och bra på alla set och vis , men efter gårdagens vurpa måste den ersättas, tyvär.
Jag har letat runt på nätet och har sett att det är ett uppsjö av styrlindor. Alla ser mer eller mindre bra , men d
Jag har Scotts vita, fina styrlinda idag. Den är elegant och bra på alla set och vis , men efter gårdagens vurpa måste den ersättas, tyvär.
Jag har letat runt på nätet och har sett att det är ett uppsjö av styrlindor. Alla ser mer eller mindre bra , men d
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 12:10Lämplig färg och billigast möjligast eftersom det är en förbrukningsvara.
Lämplig färg och billigast möjligast eftersom det är en förbrukningsvara.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 12:12Hur länge brukar det hålla?
Hur länge brukar det hålla?
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 12:13Tills de blir missfärgade och ser tråkiga ut.
Tills de blir missfärgade och ser tråkiga ut.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 14:27Aldrig ett rakt svar guru? 😉 gillar det.
Lindan håller vartefter du använder den. En som vardagscyklar varje dag året om bör kanske byta vartannat år.
En som träningscyklar kanske 1 gång per år
En som är pimpinettt eller tränar mycket lite oftareElle
Aldrig ett rakt svar guru? 😉 gillar det.
Lindan håller vartefter du använder den. En som vardagscyklar varje dag året om bör kanske byta vartannat år.
En som träningscyklar kanske 1 gång per år
En som är pimpinettt eller tränar mycket lite oftare
Elle
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 16:32Min vitmelerade styrlinda ska bytas ut så snabbt det bara går mot en violett (Ebay är ett bra ställe att leta på om man vill ha kul färger till bra pris). För oss som inte cyklar så snabbt gäller det nämligen att se bra ut! 😉
Min vitmelerade styrlinda ska bytas ut så snabbt det bara går mot en violett (Ebay är ett bra ställe att leta på om man vill ha kul färger till bra pris). För oss som inte cyklar så snabbt gäller det nämligen att se bra ut! 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 23:24(t+) till Maria!
Om någon snubblar över en karamellrosa/cerise/mörkrosa/kalla-det-vad-du-vill-bara-den-inte-är-ljus-rosa så hojta till! 😉 Jag måste byta jag med. Bromshandtagen måste flyttas på...
(t+) till Maria!
Om någon snubblar över en karamellrosa/cerise/mörkrosa/kalla-det-vad-du-vill-bara-den-inte-är-ljus-rosa så hojta till! 😉 Jag måste byta jag med. Bromshandtagen måste flyttas på...
Quote from ellen olsson on 17 July 2010, 23:26Är styrlindan som Anderz på CykelCity kör med för ljust rosa?
Är styrlindan som Anderz på CykelCity kör med för ljust rosa?
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 23:36JÄTTEFUL rosa! Och jag har handlat klart på Cykelcity. *hmpf*
JÄTTEFUL rosa! Och jag har handlat klart på Cykelcity. *hmpf*
Quote from Rasmus Olsson on 17 July 2010, 23:37Nina, du blir aldrig färdig. Det finns alltid nåt att ersätta eller komplettera.
Nina, du blir aldrig färdig. Det finns alltid nåt att ersätta eller komplettera.