Quote from Guest on 27 September 2009, 18:36Om ni, som jag, inte fått plats på SSIF och SPIFs kurser i nybörjarcrawl, kan jag tipsa om att Monas simskola på Lidingö (www.monasimskola.com) kör vuxencrawl lördagar 08:00-08:30. Visst, det kanske inte låter lika spännande och tiden är väl inte den bäst
Om ni, som jag, inte fått plats på SSIF och SPIFs kurser i nybörjarcrawl, kan jag tipsa om att Monas simskola på Lidingö (www.monasimskola.com) kör vuxencrawl lördagar 08:00-08:30. Visst, det kanske inte låter lika spännande och tiden är väl inte den bäst
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 18:46Finns det dom som läser det här som bor utanför stockholmregionen, kanske mer mot Uppsala hållet, så finns alltid Kroons Simcenter i Fyrishov. dom esponsorer åt vansbrosimningen bland annat.
Dom riktigt bra! Fick mitt crawl att fungera på 8 tillfällen oc
Finns det dom som läser det här som bor utanför stockholmregionen, kanske mer mot Uppsala hållet, så finns alltid Kroons Simcenter i Fyrishov. dom esponsorer åt vansbrosimningen bland annat.
Dom riktigt bra! Fick mitt crawl att fungera på 8 tillfällen oc
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 23:02Annars trär väl Lidingö triathlon tre gånger i veckan tror jag. Där du även kan få lite tekniktips.
/Patrik
Annars trär väl Lidingö triathlon tre gånger i veckan tror jag. Där du även kan få lite tekniktips.
/Patrik