Quote from Guest on 3 January 2014, 12:09Har skaffat nya fälgar för tub. Någon som har tips på bra tubdäck? Vilken butik (nätet eller riktig) har bra priser?
Har skaffat nya fälgar för tub. Någon som har tips på bra tubdäck? Vilken butik (nätet eller riktig) har bra priser?
Quote from Funbeat user on 3 January 2014, 12:19Inte testat så jättemånga alternativ men kört en del på Vittoria Corsa Evo CX och är helnöjd med dom.
Finns till bra pris på Wiggle nu verkar det som.http://www.wiggle.co.uk/vittoria-corsa-evo-cx-tubular-tyre/
Inte testat så jättemånga alternativ men kört en del på Vittoria Corsa Evo CX och är helnöjd med dom.
Finns till bra pris på Wiggle nu verkar det som.
Quote from Funbeat user on 3 January 2014, 14:56Gillar inte tub så mkt men håller klart med Mathias om att de är grymma däck.
Gillar inte tub så mkt men håller klart med Mathias om att de är grymma däck.
Quote from Funbeat user on 3 January 2014, 20:45Tufodäck funkar kanon.Lite billigare oxå:)
Tufodäck funkar kanon.Lite billigare oxå:)
Quote from Funbeat user on 3 January 2014, 20:47s33 pro heter dom jag tänker på.
s33 pro heter dom jag tänker på.
Quote from Funbeat user on 9 January 2014, 20:49Continental Sprinter, mkt prisvärda och håller länge, har i alla fall aldrig fått punka på mina 400mil.
Byte bakdäck efter ca.350mil, mest för att vara på den säkra sidan innan vättern.
Continental Sprinter, mkt prisvärda och håller länge, har i alla fall aldrig fått punka på mina 400mil.
Byte bakdäck efter ca.350mil, mest för att vara på den säkra sidan innan vättern.