Quote from Guest on 8 February 2011, 17:03samma datum.. vilken tävling rekommenderar ni?
samma datum.. vilken tävling rekommenderar ni?
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 17:13Bara kört Tjörn, och den är fantastiskt bra organiserad.
Har du närmare till Tjörn så är det ett självklart val tycker jag. Sala är säkert kanon den med, men frågan är om den når samma klass.
Bara kört Tjörn, och den är fantastiskt bra organiserad.
Har du närmare till Tjörn så är det ett självklart val tycker jag. Sala är säkert kanon den med, men frågan är om den når samma klass.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 18:34Bra arrangemang i Sala också. Lite tråkig cykelbana dock. Löpbanan är kanon och platsen ligger fint. Sala är betydligt billigare också om det har någon betydelse.
Bra arrangemang i Sala också. Lite tråkig cykelbana dock. Löpbanan är kanon och platsen ligger fint. Sala är betydligt billigare också om det har någon betydelse.
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 19:26Tidtagningen i Sala var väl lite gammaldags men den ska uppdateras sa de. Mysigt arrangemang i övrigt
Tidtagningen i Sala var väl lite gammaldags men den ska uppdateras sa de. Mysigt arrangemang i övrigt
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 09:05Ja det är väl inte 100 % optimalt med Sportident men jag tycker det funkade bra.
Ja det är väl inte 100 % optimalt med Sportident men jag tycker det funkade bra.
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 23:47Har kört Sala två gånger. Simningen är helt ok, 2 varvsbana, med ett trevligt växelområde.
Jag tycker själv att cykelbanan är bra, den är inte så utmanande rent backmässigt sett, så det ger ett upplägg för snabba farter, dessutom är det fin omgivning at
Har kört Sala två gånger. Simningen är helt ok, 2 varvsbana, med ett trevligt växelområde.
Jag tycker själv att cykelbanan är bra, den är inte så utmanande rent backmässigt sett, så det ger ett upplägg för snabba farter, dessutom är det fin omgivning at
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 11:42Bara kört Tjörn men gillade den tävlingen skarpt. Innan start var jag orolig för brännmaneter och att simma i saltvatten men ingen av dessa faktorer blev något problem.
Bara kört Tjörn men gillade den tävlingen skarpt. Innan start var jag orolig för brännmaneter och att simma i saltvatten men ingen av dessa faktorer blev något problem.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 12:09På Tjörn får man en grym fruktbuffé samt att dom står och pressar juice i mängder efter målgång. Och tidtagningen funkar klockrent. 😉
På Tjörn får man en grym fruktbuffé samt att dom står och pressar juice i mängder efter målgång. Och tidtagningen funkar klockrent. 😉
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 22:45Kan starkt rekommendera Tjörn (som är den enda jag kört). Proffsigt, arrangemang, fin inramning, väldigt engagerade funktionärer. Toppklass!
Kan starkt rekommendera Tjörn (som är den enda jag kört). Proffsigt, arrangemang, fin inramning, väldigt engagerade funktionärer. Toppklass!
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 21:27Angående min tidigare kommentar såg jag att det var varvbana på Tjörn med, så det spelar ingen som helst roll.. Jag kan iallafall gott rekommendera Sala, men det är den enda halv-ironmandistansen jag kört.
Okomplicerad cykling med mkt fart, och fin löpa
Angående min tidigare kommentar såg jag att det var varvbana på Tjörn med, så det spelar ingen som helst roll.. Jag kan iallafall gott rekommendera Sala, men det är den enda halv-ironmandistansen jag kört.
Okomplicerad cykling med mkt fart, och fin löpa