Quote from Guest on 4 July 2011, 21:56Vet någon hur lång tid man har på sig att genomföra Tjörn halv-IM? Jag kollade deras hemsida och såg bara att starten gick kl.09.00. Men när stänger målet? Hur lång tid har man på sig att genomföra de olika momenten?
Vet någon hur lång tid man har på sig att genomföra Tjörn halv-IM? Jag kollade deras hemsida och såg bara att starten gick kl.09.00. Men när stänger målet? Hur lång tid har man på sig att genomföra de olika momenten?
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 22:06I PM:et står det att målet stänger 17:30. Det ger dig 8,5 h från starten kl 9.
I PM:et står det att målet stänger 17:30. Det ger dig 8,5 h från starten kl 9.
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 22:08Om de nu inte har ändrat nåt. Ser nu att de är samma PM som förra året.
http://www.tjorntriathlon.com/pdf/PM2010.pdf
Om de nu inte har ändrat nåt. Ser nu att de är samma PM som förra året.
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 14:19Tror det är samma sluttid som gäller, banan är ju densamma.
Tror det är samma sluttid som gäller, banan är ju densamma.
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 18:12Nej, banan är inte densamma som förra året. Fortfarande halv-IM men både simningen och cyklingen har ny sträckning.
Nej, banan är inte densamma som förra året. Fortfarande halv-IM men både simningen och cyklingen har ny sträckning.
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 20:37Vad synd att dem ändrat banan, till det sämre enligt mig. 1 varv på simning och 2 varv på cyklingen kommer göra det mindre publikvänligt. Jag upplevde aldrig förra cykelbanan som olämplig.
Vad synd att dem ändrat banan, till det sämre enligt mig. 1 varv på simning och 2 varv på cyklingen kommer göra det mindre publikvänligt. Jag upplevde aldrig förra cykelbanan som olämplig.
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 22:21Simbanan ser vanvettigt mycket roligare ut än den tidigare varianten - den nya sträckningen innebär en gnutta riktig OW-simning och avslutningen genom den smala kanalen är nog så publikvänlig. Cykelbenet var fint som det var men enligt uppgift får vi se m
Simbanan ser vanvettigt mycket roligare ut än den tidigare varianten - den nya sträckningen innebär en gnutta riktig OW-simning och avslutningen genom den smala kanalen är nog så publikvänlig. Cykelbenet var fint som det var men enligt uppgift får vi se m
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 18:36Sist var det några tillbud på cyklingen men tack och lov ingen som blev skadad. Jag kommer ihåg att Björn som vann var tvungen att visa ful-fingret åt en bilist. Kanske man valt bort de korsningarna(?)
Simningen blev fel sist. Distansen blev fort kort.
Sist var det några tillbud på cyklingen men tack och lov ingen som blev skadad. Jag kommer ihåg att Björn som vann var tvungen att visa ful-fingret åt en bilist. Kanske man valt bort de korsningarna(?)
Simningen blev fel sist. Distansen blev fort kort.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 00:38Det känns som att Tjörn eller Vansbro halv-ironman kommer att bli bra alternativ till Järnmannen/Järnkvinnan som förmodligen blir Ironman i Kalmar. Anmälningsavgift, logistik, resa och boende är förmodligen billigare i de två förstnämnda tävlingarna(inte
Det känns som att Tjörn eller Vansbro halv-ironman kommer att bli bra alternativ till Järnmannen/Järnkvinnan som förmodligen blir Ironman i Kalmar. Anmälningsavgift, logistik, resa och boende är förmodligen billigare i de två förstnämnda tävlingarna(inte