Quote from Guest on 24 April 2011, 14:00Vi är två tjejer som startat en gemensam cykelträning för tjejer i Ludvika. Vi kör landsväg, hastigheten ligger nu i början omkring 23-25km/h. Vi hade premiär i torsdags och hela tio glada cyklister anslöt. Allt från "proffs till nybörjare". Vi hoppas så
Vi är två tjejer som startat en gemensam cykelträning för tjejer i Ludvika. Vi kör landsväg, hastigheten ligger nu i början omkring 23-25km/h. Vi hade premiär i torsdags och hela tio glada cyklister anslöt. Allt från "proffs till nybörjare". Vi hoppas så
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 14:10Vad kul! Synd att jag inte bor i Ludvika...!
Vad kul! Synd att jag inte bor i Ludvika...!
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 14:58Är Tobbe A med?
Är Tobbe A med?
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 16:44Vi har en motsvarande grupp i Borlänge och kallar oss för Solskenscyklisterna. Där får män också vara med bara de inte är snabbare än oss.
Vi har en motsvarande grupp i Borlänge och kallar oss för Solskenscyklisterna. Där får män också vara med bara de inte är snabbare än oss.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 17:49Vad skoj, vi kanske kommer från Borlänges Solskenscyklister och hälsar på nån torsdag. Vi cyklar Söndagar 9.30 från Maserhallen.
Vad skoj, vi kanske kommer från Borlänges Solskenscyklister och hälsar på nån torsdag. Vi cyklar Söndagar 9.30 från Maserhallen.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 18:31Ni är så välkomna så... kanske vi hälsar på hos er någon gång vi med!
Ni är så välkomna så... kanske vi hälsar på hos er någon gång vi med!
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 18:44Eller möts på mitten. Finns det fikamöjligheter i Rämshyttan ?
Eller möts på mitten. Finns det fikamöjligheter i Rämshyttan ?
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 19:37Rämshyttans turistgård, kan det vara nåt?
http://www.holiday-in-sweden.com/se/home.php?section=a
Rämshyttans turistgård, kan det vara nåt?
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 20:46Åååååh! Jag vill också bo i Ludvika.
Åååååh! Jag vill också bo i Ludvika.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 12:19Finns det inga tjejer i Helsingborg som cyklar? Jag hde gärna haft sällskap någon gång! 🙂
Finns det inga tjejer i Helsingborg som cyklar? Jag hde gärna haft sällskap någon gång! 🙂