Quote from Guest on 12 April 2012, 21:40Tjejmilen i Hässleholm
Tjejmilen i Hässleholm
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 21:50I år är detta INTE dagen efter GV, så ska prova igen. Senast var längesedan, många år. Minns inte riktigt och resultat/deltagarstatistik finns inte. Synd att det inte är tidsregistering, en mil kan jag springa på egen hand, anyday.
I år är detta INTE dagen efter GV, så ska prova igen. Senast var längesedan, många år. Minns inte riktigt och resultat/deltagarstatistik finns inte. Synd att det inte är tidsregistering, en mil kan jag springa på egen hand, anyday.
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 08:55ingen tidtagning? då undrar jag varför man ska springa öht 😉
ingen tidtagning? då undrar jag varför man ska springa öht 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 09:10För att det är myyyyyysssiigt!
För att det är myyyyyysssiigt!
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 09:46Rysligt myyysigt. 😉 Ja, det finns en klocka i mål så att man kan se sin egen tid iaf. Det gäller bara att tränga sig före alla barnvagnar och stavgångare som trängs på startlinjen 🙂
Rysligt myyysigt. 😉 Ja, det finns en klocka i mål så att man kan se sin egen tid iaf. Det gäller bara att tränga sig före alla barnvagnar och stavgångare som trängs på startlinjen 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 30 April 2012, 11:30Oerhört frustrerande att jag höll på att missa detta lopp för att jag begränsade sökningen till skåne, när loppet faktiskt går i skåne 🙁
Oerhört frustrerande att jag höll på att missa detta lopp för att jag begränsade sökningen till skåne, när loppet faktiskt går i skåne 🙁