Quote from Guest on 24 July 2011, 14:27Köpte mig en racer igår efter att ha kört MTB 1 år. Tyckte att livet är för kort för att inte roligt. Fick åka med grabbarna på en 6 milarunda men skitjobbigt var det. Tvärdog efter 40 km och fick slita hem. Frusna fötter och ont i nacken och axlar. Gansk
Köpte mig en racer igår efter att ha kört MTB 1 år. Tyckte att livet är för kort för att inte roligt. Fick åka med grabbarna på en 6 milarunda men skitjobbigt var det. Tvärdog efter 40 km och fick slita hem. Frusna fötter och ont i nacken och axlar. Gansk
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 14:37prata med grabbarna dom kanske kan sänka ett snäpp:)Ingen ide att pusha sej för mycket,lugnt o fint många mil så kommer farten .
prata med grabbarna dom kanske kan sänka ett snäpp:)Ingen ide att pusha sej för mycket,lugnt o fint många mil så kommer farten .
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 14:39Ta i mer, och träna.
Ta i mer, och träna.
Quote from Rasmus Olsson on 24 July 2011, 14:49Exakt, träna mer. Räkna inte med att hänga med de som cyklat räcer i flera år, på din första räcerdag. Ät och drick ordentligt under turen.
Exakt, träna mer. Räkna inte med att hänga med de som cyklat räcer i flera år, på din första räcerdag. Ät och drick ordentligt under turen.
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 15:16Sen finns det nybörjarcykling i vissa klubbar. HCK har nybörjargruppcykling och olika fartgrupper på söndagscyklingarna och jag troooor MCK har en grupp tjejer som cyklar på lördagar.
Sen finns det nybörjarcykling i vissa klubbar. HCK har nybörjargruppcykling och olika fartgrupper på söndagscyklingarna och jag troooor MCK har en grupp tjejer som cyklar på lördagar.
Quote from ellen olsson on 24 July 2011, 16:26MCK:s andraklunga brukar köra på lördagar med start vid Mölndalsbro (och klubbhuset 30 minuter senare). Det finns en egen grupp här på Fb där turerna annonseras ut. De annonseras även ut på klubbens forum.
MCK:s andraklunga brukar köra på lördagar med start vid Mölndalsbro (och klubbhuset 30 minuter senare). Det finns en egen grupp här på Fb där turerna annonseras ut. De annonseras även ut på klubbens forum.