Quote from Guest on 14 May 2007, 20:09Hej,
Undrar om det är några tjejer med erfarenheter från tjejtrampet som vill/kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag o en kompis ska köra för första gången o undrar om det är massa roligheter runtomkring efteråt som man kan se/göra eller åker man dire
Hej,
Undrar om det är några tjejer med erfarenheter från tjejtrampet som vill/kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag o en kompis ska köra för första gången o undrar om det är massa roligheter runtomkring efteråt som man kan se/göra eller åker man dire
Quote from Viktor Wrede on 14 May 2007, 20:19Skulle också se fram mot lite tips eftersom det är första gången jag trampar runt det också!
Skulle också se fram mot lite tips eftersom det är första gången jag trampar runt det också!
Quote from Johan Fylke on 14 May 2007, 20:58Körde Energitrampet förra året (går dagen före) det startar på samma ställe och början och slutet är samma fina vägar riktigt trevlig bana i fint landskap dock fanns det inte så mycket kringarangemang inte som det var när det kördes i sthlm.
Körde Energitrampet förra året (går dagen före) det startar på samma ställe och början och slutet är samma fina vägar riktigt trevlig bana i fint landskap dock fanns det inte så mycket kringarangemang inte som det var när det kördes i sthlm.