Quote from Guest on 7 April 2012, 21:54Någon som ska simma den? Tänkte ta flyget till Stockholm dagen innan. Hur ta sig till Vansbro från Stockholm på bästa sätt?
Någon som ska simma den? Tänkte ta flyget till Stockholm dagen innan. Hur ta sig till Vansbro från Stockholm på bästa sätt?
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 22:04...Hej, jag simmar den för andra året 😉
Vi kör bil från Gbg och kör via Örebro till Borlänge där vi övernattar och kör sedan ca 40min till Vansbro, västerut. Jag träffade en hel del folk från Stockholm och de flesta sov över i närheten av Vansbro eller i
...Hej, jag simmar den för andra året 😉
Vi kör bil från Gbg och kör via Örebro till Borlänge där vi övernattar och kör sedan ca 40min till Vansbro, västerut. Jag träffade en hel del folk från Stockholm och de flesta sov över i närheten av Vansbro eller i
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 22:32Från Luleå. Det blir första gången för mig...så spännande!!!!Jag har bokat övernattning fredag-lördag i Dalafloda. Men vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit och sedan därifrån till Vansbro.
Från Luleå. Det blir första gången för mig...så spännande!!!!Jag har bokat övernattning fredag-lördag i Dalafloda. Men vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit och sedan därifrån till Vansbro.
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 10:40Med tanke på mina egna äventyr sist jag skulle ta mig till och från Vansbro, förra året, så rekommenderar jag att du tar till rejäla marginaler i dn planering, om du inte åker med bil som du litar på att den fungerar och du har full tank.
Jag kom med tåg
Med tanke på mina egna äventyr sist jag skulle ta mig till och från Vansbro, förra året, så rekommenderar jag att du tar till rejäla marginaler i dn planering, om du inte åker med bil som du litar på att den fungerar och du har full tank.
Jag kom med tåg
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 10:411000tack för info. Nu har jag bokat in mig på Scandic Borlänge 6-8juli. Det är nog bättre än Dala Floda, det ska jag avboka. Jag måste ju komma ner redan på fredag, hinner inte på lördag från Luleå. Så kanske kan jag få skjuss med någon som också bor i Bo
1000tack för info. Nu har jag bokat in mig på Scandic Borlänge 6-8juli. Det är nog bättre än Dala Floda, det ska jag avboka. Jag måste ju komma ner redan på fredag, hinner inte på lördag från Luleå. Så kanske kan jag få skjuss med någon som också bor i Bo