Quote from Guest on 15 November 2010, 14:15Hade tänkt att anmäla mig till tjevasan 2011. Är det fler som skall åka upp? Hade tänkt tåg från GBG.
Hade tänkt att anmäla mig till tjevasan 2011. Är det fler som skall åka upp? Hade tänkt tåg från GBG.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 14:25Jag är härmed anmäld till Tjejvasan!
Det är nu ca 15 veckor kvar till dagen D och undrar hur ni andra tänkt att lägga upp kommande träningen inför loppet?
Har inte så värst stor möjlighet till att åka skidor eftersom jag bor i Stockholm! Men massa löpning
Jag är härmed anmäld till Tjejvasan!
Det är nu ca 15 veckor kvar till dagen D och undrar hur ni andra tänkt att lägga upp kommande träningen inför loppet?
Har inte så värst stor möjlighet till att åka skidor eftersom jag bor i Stockholm! Men massa löpning
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 22:04Anmälde mig igår. Bor i Stockholm och hoppas att det blir en snöig vinter. Idag simmade jag för första gången då jag läst någonstans att det ska vara bra för träning för längdåkare. Tänker inte köpa rullskidor.
Anmälde mig igår. Bor i Stockholm och hoppas att det blir en snöig vinter. Idag simmade jag för första gången då jag läst någonstans att det ska vara bra för träning för längdåkare. Tänker inte köpa rullskidor.