Quote from Guest on 30 September 2009, 14:40okej, vilka är reglerna? får man ta med om man cyklar till skolan? och det är faktiskt inte okej att vissa lagt in träning från typ ett halvår tillbaka(typ sanna), jag vill inte vara sist!!
väldigt glada hälsningar från sofia(H)
okej, vilka är reglerna? får man ta med om man cyklar till skolan? och det är faktiskt inte okej att vissa lagt in träning från typ ett halvår tillbaka(typ sanna), jag vill inte vara sist!!
väldigt glada hälsningar från sofia(H)
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 14:50Tja, vad som träning och inte är väl den definitionsfråga. Att cykla till skolan tycker jag är okej, såtillvida att man blev svettig då man gjorde det. Att bara rulla till skolan på cykel är knappast nån träning.
Min definition är att om du behöver dusch
Tja, vad som träning och inte är väl den definitionsfråga. Att cykla till skolan tycker jag är okej, såtillvida att man blev svettig då man gjorde det. Att bara rulla till skolan på cykel är knappast nån träning.
Min definition är att om du behöver dusch
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 21:01Sofia strunta i sanna hon vill bara komma förbi jakob i den där tabellen och den lille nörden (som e en nörd vi alla gillar) skriver in minsta lilla han gör så det e inte så konstigt att du och jag ligger lite längre ner på listan. Men vi kan se det som a
Sofia strunta i sanna hon vill bara komma förbi jakob i den där tabellen och den lille nörden (som e en nörd vi alla gillar) skriver in minsta lilla han gör så det e inte så konstigt att du och jag ligger lite längre ner på listan. Men vi kan se det som a
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 16:49HAHA! you wish !
Eller så är det så enkelt att ni kanske tränar mindre , dessutom räknas inte jakob (H)
HAHA! you wish !
Eller så är det så enkelt att ni kanske tränar mindre , dessutom räknas inte jakob (H)