Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Tjur Ruset är årets tuffaste terränglopp. Här sätts din styrka och uthållighet på prov. Distansen är c:a 10 km. Banan går upp och ned för branta backar, genom vattendrag och sankmarker, över stock och sten. Utmanande och inspirerande!

Lördagen den 5 okto

Som den nybörjare jag är så startade jag en grupp där jag söker lite tips och trix till årets tjurrus.
"Tjurruset Stockholm 2013"

Mvh
Frenka

Nu går det undan i anmälningarna.

Bara dryga 400 biljetter kvar till årets underbaraste lopp.

Passa på!!

Var med i tjurruset några år sen när det gick i Täby. Kul lopp! För er som gillar detta och vill ha mer rekommenderar jag starkt orienteringstävlingar. Där har vi karaktären av tjurruset varje helg...

Jag ska faktiskt skippa det här för första gången sedan kvinnor fått vara med, har sprungit alla gånger. Jag tycker det blivit lite väl överdrivet mycket "stå och försöka få loss benen ur dyn". Min rygg gillade inte förra året och eftersom dom verkar förs

Någon som har en startplats som de vill sälja?

Det finns platser kvar fortfarande dag 2

Fast mina kompisar springer dag 1.

"årets tuffaste terränglopp"
Nja, knappast, känner mig grymt bedragen, en bäckfåra, lite bada ett skutt över ett dike gå uppför en sandbacke samt ett åtminstone värdigt slut genom ett träsk, i övrigt vanlig löpning på löparspår lite fin stig. Ja just det

Hej.

Hittar ingen grupp för Kalvruset, men då det är många som tar med ungarna innan de själva springer så postar jag det här.

Tog bilder på en hel bunt Kalvar medans jag väntade på mina egna. Tycker inte att Tjurrusets fotografer lägger upp så mkt fota

12