Quote from Guest on 25 April 2007, 09:20Hittade en cool task lista på web:en http://www.rememberthemilk.com/
Lägger man upp sin att göra Lista så kan man få en påminnelse via SMS, EMail eller MSN eller Skype meddelande vilket var en bra grej....
Tänkte på planerad träning i Funbeat att den sk
Hittade en cool task lista på web:en http://www.rememberthemilk.com/
Lägger man upp sin att göra Lista så kan man få en påminnelse via SMS, EMail eller MSN eller Skype meddelande vilket var en bra grej....
Tänkte på planerad träning i Funbeat att den sk
Quote from Funbeat user on 25 April 2007, 09:30Har äntligen dykt upp igen efter att ha lagt upp alla mina uppgifter i Remember the Milk (eller RTM som vi användare säger 😉
Lyckades få till en setup som är rätt lik Getting Things Done (GTD). Trevligt att man kommer åt sina uppgifter via en enkel mobi
Har äntligen dykt upp igen efter att ha lagt upp alla mina uppgifter i Remember the Milk (eller RTM som vi användare säger 😉
Lyckades få till en setup som är rätt lik Getting Things Done (GTD). Trevligt att man kommer åt sina uppgifter via en enkel mobi
Quote from Panama B on 25 April 2007, 10:37Kanske skulle vara en ide med Funbeat att skicka uppdatering om planerad träning i MSN eller till Skype....
Kanske skulle vara en ide med Funbeat att skicka uppdatering om planerad träning i MSN eller till Skype....
Quote from Mats Johansson on 25 April 2007, 17:57Hmmm...
Lite "kom igång" mottages tacksamt!
Har skapat konto, lagt till min mobil men får inget SMS...
Funkar det bara med tele2?Tacksam för svar!
Hmmm...
Lite "kom igång" mottages tacksamt!
Har skapat konto, lagt till min mobil men får inget SMS...
Funkar det bara med tele2?
Tacksam för svar!
Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 08:35Det verkar som om RTM bara funkar mot Tele2 i dagsläget. Om det finns något sätt att skicka e-post/SMS till sin mobil så kan man tydligen använda det. Typ till 07xxxxxxxx@telia.com som kommer fram som SMS.
Det verkar som om RTM bara funkar mot Tele2 i dagsläget. Om det finns något sätt att skicka e-post/SMS till sin mobil så kan man tydligen använda det. Typ till 07xxxxxxxx@telia.com som kommer fram som SMS.