Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeattopp 20 av träningstyp
You need to log in to create posts and topics.

Om man klickar på en träningstyp på sina kompisar så kommer man ju till en topp 20 sida. Jag skulle vilja se någon annan typ som inte mina kompisar tränar. Tex om bara jag registrerar kubb så kan jag inte komma till Kubbens topp 20.

Eller kan jag det uta

Enklast är nog att regga den aktivitet du vill se och sedan klicka på den ....

Annars har du "lilla" listan med ID nummer här
595 - Kajak - Distans
23 - Långfärdsskridskor
24 - Längdskidor
25 - Löpning
35 - Styrketräning
336 - Ab

"Enklast är nog att regga den aktivitet du vill se och sedan klicka på den ..."

Det är ju detta jag gjort men kan inte hitta var den är klickbar. På min startsida är ju bara mina kompisar.

Tackar för listan!

Edit//
Aha, den finns ju på min översiktsfli

Ja jag tackar oxo för en helt underbar lista....Länge sedan som jag hade så roligt åt alla våra fantastiska motionsidrotter å att vi reggar dom här. "Basal kroppskännedom" kommer jag att börja regga på rotvallen...känner av både här å där typ...."Dömning"

He he he. Basal kroppskännedom är nåt som sjukgymnaster, stressmottagningar, smärtmottagningar och liknande använder för att medvetandegöra patienter om hållning, andning och kunna utnyttja det på bästa sätt.

Mycket bra om man inte kan slappna av eller

Kanon Anne-Mari....jättekul att du kunde räta ut frågetecknen ref den basala kroppskännedomen. Jag får nog stryka den ur min bok då...hehehe...Sen tycker jag att stavning å meningsbyggnad det skiter vi i i FunBeat....bara meningen och budskapet går fram.

Va fint! Då passar jag på att fråga vad "rotvall" betyder nu när jag ser dig skriva det för tredje gången eller nåt :D. Holländska? Rothwelska? Slappertyska?

Haha ....Anne Mari. Jag är en person som genom myche samtal med alla möjliga och omöjliga personer har skaffat mig ett ordförråd där jag privat använder olika valörer i skrift. Dock myche sällan i tal.(Förhoppningsvis.) Gillar oxo de här gamla slanguttryc

Då hajjar jag valören. För min del får du skriva precis vad som helst hur mycket som helst. Har jag tur, lär jag mig nåt.

Haha Anne Mari....exakt så skulle jag svara med min egna ord....liten tår i ögonvrån!!?