Quote from Guest on 18 April 2007, 14:54Hejsan,
Hur gör man en topplista för gruppens medlemmar, som syns på gruppens översiktssida?
Hejsan,
Hur gör man en topplista för gruppens medlemmar, som syns på gruppens översiktssida?
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 15:04Du måste vara Admin. Tycker mig minnas att det finns en länk högt upp på förstasidan eller så finns det något val på Admin-sidan.
Du måste vara Admin. Tycker mig minnas att det finns en länk högt upp på förstasidan eller så finns det något val på Admin-sidan.
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 15:08Det stämmer! Om du tycker att det ska vara en topplista io din grupp så mailar du till admin eller lägger ett inlägg i gruppen och ber om detta. Kanske finns det fler i gruppen som skulle tycka att detta är OK.
Det stämmer! Om du tycker att det ska vara en topplista io din grupp så mailar du till admin eller lägger ett inlägg i gruppen och ber om detta. Kanske finns det fler i gruppen som skulle tycka att detta är OK.
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 22:35Tack så mycket för era svar. Då tar jag det med admin/Jari
Tack så mycket för era svar. Då tar jag det med admin/Jari
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 19:35Fortätter i den här tråden... jag är med i grupper som har topplista, men jag ser inte mig själv i den, måste jag aktivt lägga till mig i topplistan eller är det meningen att man inte skall se sig själv?
Fortätter i den här tråden... jag är med i grupper som har topplista, men jag ser inte mig själv i den, måste jag aktivt lägga till mig i topplistan eller är det meningen att man inte skall se sig själv?
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 20:09Är det fler än tio i gruppen så är bara de tio bästa på topplistan - eller hur många det nu är ...?
Är det fler än tio i gruppen så är bara de tio bästa på topplistan - eller hur många det nu är ...?
Quote from Camilla Höög on 17 August 2007, 20:11Varför du inte syns i topplistan kan bero på att du inte rapporterar på de aktiviteter som topplistan gäller eller för den tidsperiod som visas (default är 30 dagar).
Gå till gruppens översikt och klicka på "Visa lista med träningstyper som räknas för de
Varför du inte syns i topplistan kan bero på att du inte rapporterar på de aktiviteter som topplistan gäller eller för den tidsperiod som visas (default är 30 dagar).
Gå till gruppens översikt och klicka på "Visa lista med träningstyper som räknas för de
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 20:11Fast man kan ju ändra så att man visar alla...
Fast man kan ju ändra så att man visar alla...
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 20:14Anders antingen är jag blind eller så har det blivit något fel här. Jag hittar inget under gruppens översikt om vilka träningsformer som räknas eller inte räknas.
Anders antingen är jag blind eller så har det blivit något fel här. Jag hittar inget under gruppens översikt om vilka träningsformer som räknas eller inte räknas.
Quote from ellen olsson on 17 August 2007, 20:17Är du admin för gruppen? För att en topplista ska visas för gruppen måste den som är admin ha ställt in att det ska visas en sådan. Annars kan du leta dig fördärvad... 😉
Är du admin för gruppen? För att en topplista ska visas för gruppen måste den som är admin ha ställt in att det ska visas en sådan. Annars kan du leta dig fördärvad... 😉