Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTopplista
You need to log in to create posts and topics.

12

Hejsan,

Hur gör man en topplista för gruppens medlemmar, som syns på gruppens översiktssida?

Du måste vara Admin. Tycker mig minnas att det finns en länk högt upp på förstasidan eller så finns det något val på Admin-sidan.

Det stämmer! Om du tycker att det ska vara en topplista io din grupp så mailar du till admin eller lägger ett inlägg i gruppen och ber om detta. Kanske finns det fler i gruppen som skulle tycka att detta är OK.

Tack så mycket för era svar. Då tar jag det med admin/Jari

Fortätter i den här tråden... jag är med i grupper som har topplista, men jag ser inte mig själv i den, måste jag aktivt lägga till mig i topplistan eller är det meningen att man inte skall se sig själv?

Är det fler än tio i gruppen så är bara de tio bästa på topplistan - eller hur många det nu är ...?

Varför du inte syns i topplistan kan bero på att du inte rapporterar på de aktiviteter som topplistan gäller eller för den tidsperiod som visas (default är 30 dagar).

Gå till gruppens översikt och klicka på "Visa lista med träningstyper som räknas för de

Fast man kan ju ändra så att man visar alla...

Anders antingen är jag blind eller så har det blivit något fel här. Jag hittar inget under gruppens översikt om vilka träningsformer som räknas eller inte räknas.

Är du admin för gruppen? För att en topplista ska visas för gruppen måste den som är admin ha ställt in att det ska visas en sådan. Annars kan du leta dig fördärvad... 😉

12