Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTopplista per träning
You need to log in to create posts and topics.

Tidigare kunde man klicka på träningstypen i sin aktivitet och komma till en topplista med den träningstypen. Har den funktionen försvunnit, eller kan man komma åt den någon annan stans?

På sidorna för gruppernas topplistor finns de ingående träningsfornerna klickbara. Man hamnar då på topplistan för träningsformen.

Det stämmer Håkan, men jag gillade enkelheten att bara klicka på träningen och då få fram topplistan. Dessutom så finns inte alla träningsformer där, så då blir det svårt att kolla hur man ligger till.

Saknar den "gamla" Topplistan..!

Jag saknar också den gamla funktionen, och hoppas att den återinförs.

Samma här förut var det enkelt att bara klicka på träningstypen och vips var man där.

Samma här förut var det enkelt att bara klicka på träningstypen och vips var man där.

Skulle också vilja ha tillbaka den funktionen. Men under tiden är det någon som kan guida mig till var jag hittar fuktion nu.
Förstår inte riktigt vad " på sidorna för gruppernas topplistor" är någon stans?

Har inget nytt att tillföra, utan kastar in samma önskan om att återinföra listan. Tänkte att fler namn med denna önskan kan öka utvecklingstrycket...

Krister. besök en grupp där träningsformen ingår. Till vänster klickar du på topplista. Då kommer en topplista fram för gruppen. Till höger på denna lista brukar det anges vilka träningsformer som ingår för att räknas med på topplistan. Dessa är klickbara