Quote from Guest on 13 September 2011, 13:13Saknar topplistorna på dom enskilda träningsformerna det var en kul grej hoppas ni fixar det !
Saknar topplistorna på dom enskilda träningsformerna det var en kul grej hoppas ni fixar det !
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 13:23Jag skulle vilja lägga till att för att dessa grenspecifika topplistor skall bli intressanta (för min del) så borde det fungera så att om jag väljer att jämföra aktiviteten "Löpning" (kan bytas mot Cykel, Skidåkning mm) så skall alla "löpningsrelaterade"
Jag skulle vilja lägga till att för att dessa grenspecifika topplistor skall bli intressanta (för min del) så borde det fungera så att om jag väljer att jämföra aktiviteten "Löpning" (kan bytas mot Cykel, Skidåkning mm) så skall alla "löpningsrelaterade"
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:52Topplistorna finns nog kvar, men är åtminstone NU svåra att plocka fram.
Jag gjorde så här:
Gå in i en gruppsida där du är medlem och där träningsformen finns med för noteringar på gruppens "Topplista".
Klicka på "Topplistan".
Där finns listan på vil
Topplistorna finns nog kvar, men är åtminstone NU svåra att plocka fram.
Jag gjorde så här:
Gå in i en gruppsida där du är medlem och där träningsformen finns med för noteringar på gruppens "Topplista".
Klicka på "Topplistan".
Där finns listan på vil