Quote from Guest on 26 June 2010, 00:47Hej,
Förra året satte jag på mig våtdräkten, klev ner i vattnet, släppte in vatten i halsen, gick upp, justerade dräkten och lät överblivet vatten rinna ut ur benen. Det jag tyckte var bra med det var att det gick lätt att justera våtdräkten. Simningen k
Hej,
Förra året satte jag på mig våtdräkten, klev ner i vattnet, släppte in vatten i halsen, gick upp, justerade dräkten och lät överblivet vatten rinna ut ur benen. Det jag tyckte var bra med det var att det gick lätt att justera våtdräkten. Simningen k
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 00:57Jaa...
nog skulle jag säga att om du över huvud taget KAN släppa in vatten så är dräkten för stor.
Den skall sitta tight.
Jaa...
nog skulle jag säga att om du över huvud taget KAN släppa in vatten så är dräkten för stor.
Den skall sitta tight.
Quote from Funbeat user on 26 June 2010, 13:49Håller med Stefan. OM du får in vatten innanför, så tror jag att den lilla mängden inte alls påverkar din simning.
Håller med Stefan. OM du får in vatten innanför, så tror jag att den lilla mängden inte alls påverkar din simning.
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 17:03Nej då, dräkten sitter perfekt. För att få in vatten, drar jag ut dräkten i halsen och då rinner det in...
Syftet är enbart att få dräkten att enkelt sitta perfekt...Jag får göra ett test för att se om det påverkar hastigheten, rörelse och energiuttag.
Nej då, dräkten sitter perfekt. För att få in vatten, drar jag ut dräkten i halsen och då rinner det in...
Syftet är enbart att få dräkten att enkelt sitta perfekt...Jag får göra ett test för att se om det påverkar hastigheten, rörelse och energiuttag.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:47http://www.youtube.com/watch?v=xEH0bWMyDnU
Quote from Elias Engqvist on 29 June 2010, 19:39Roger: Om du stavar rubriken rätt är det lättare (=möjligt) att hitta den vid sökning! Editera första inlägget!
Roger: Om du stavar rubriken rätt är det lättare (=möjligt) att hitta den vid sökning! Editera första inlägget!
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 23:22Tack Christer 🙂
Tack Christer 🙂