Quote from Guest on 18 March 2009, 15:24Tossebergsklättens Bergstempo, Solsta CK, Karlstad
Plats: Tossebergsklätten, ca. 2 mil ovanför Sunne, bedårande vackert.
Distans: ca 2 km, brantaste partiet är 19,8%
Startavgift: 100kr Efteranmälan: + 50 kr
Starttid: 11.00
Tossebergsklättens Bergstempo, Solsta CK, Karlstad
Plats: Tossebergsklätten, ca. 2 mil ovanför Sunne, bedårande vackert.
Distans: ca 2 km, brantaste partiet är 19,8%
Startavgift: 100kr Efteranmälan: + 50 kr
Starttid: 11.00
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 15:34Jag har hört att det ska vara grymt fina funktionärer just denna dag!
Jag har hört att det ska vara grymt fina funktionärer just denna dag!
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 15:41Jag räknar med att du ställer upp och kör.
Jag räknar med att du ställer upp och kör.
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 15:44Ha ha, du får gärna köra under mitt namn. För att vara säker på att slippa vara med var jag snabb att skriva upp mig som funktionär.
Ha ha, du får gärna köra under mitt namn. För att vara säker på att slippa vara med var jag snabb att skriva upp mig som funktionär.
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 15:52Om jag kör i ditt namn får du en så dålig tid.
Om jag kör i ditt namn får du en så dålig tid.
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 17:53"Distans: ca 2 km, brantaste partiet är 19,8% "
Är inte det kort för att vara ett tempolopp?
"Distans: ca 2 km, brantaste partiet är 19,8% "
Är inte det kort för att vara ett tempolopp?
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 18:08Jo, men civilisationen har inte nått så långt norrut.
Jo, men civilisationen har inte nått så långt norrut.
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 18:16Har åkt bil uppför nämnda höjd en gång för ett par år sedan, tycket nog att lutningen är tilräckligt utmanande att cykla upp. Om personen ifråga inte är en bergsget av rang.
Har för mig att Kaxholmsbacken på VR har en snittlutning på 7,5 % och 1,7 kilome
Har åkt bil uppför nämnda höjd en gång för ett par år sedan, tycket nog att lutningen är tilräckligt utmanande att cykla upp. Om personen ifråga inte är en bergsget av rang.
Har för mig att Kaxholmsbacken på VR har en snittlutning på 7,5 % och 1,7 kilome
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 18:32Akta dig väldigt noga David!
Akta dig väldigt noga David!
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 18:37Ok, ni har fått bredband i ulandsbistånd.
Ok, ni har fått bredband i ulandsbistånd.