Quote from Guest on 26 May 2012, 19:34Hur gör jag / går det att få totaltiden i röstcoachen? Som det är nu så får man tex km tid 4.30 och tempo 4.30. Skulle vara bra att kunna få totaltiden under tex loppets gång. Någon som vet hur??
Kör hårt... 🙂
Hur gör jag / går det att få totaltiden i röstcoachen? Som det är nu så får man tex km tid 4.30 och tempo 4.30. Skulle vara bra att kunna få totaltiden under tex loppets gång. Någon som vet hur??
Kör hårt... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 19:44Nej, det tror jag inte går men det är en funktion jag också skulle vilja ha istället för det meningslösa tjatet typ "Varv tre, fem minuter och trettiofem sekunder. Tempo fem minuter och trettiofem sekunder". Hellre skulle den kunna säga "Etapp tre, fem mi
Nej, det tror jag inte går men det är en funktion jag också skulle vilja ha istället för det meningslösa tjatet typ "Varv tre, fem minuter och trettiofem sekunder. Tempo fem minuter och trettiofem sekunder". Hellre skulle den kunna säga "Etapp tre, fem mi
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 10:09Jag måste säga att jag avstår funbeat-appen helt pga röstfunktionen. "Kör hårt" - vem vill höra det när grannarna kollar på en när man ska ut på en runda? Och sen pratar hon ju så långsamt att jag inte uppfattar vad som sägs. Har gått tillbaka till Endomo
Jag måste säga att jag avstår funbeat-appen helt pga röstfunktionen. "Kör hårt" - vem vill höra det när grannarna kollar på en när man ska ut på en runda? Och sen pratar hon ju så långsamt att jag inte uppfattar vad som sägs. Har gått tillbaka till Endomo
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 16:58Jag är nog beredd att hålla med föregående talare. Om de inte fixar till den snart så får den vara för mig...
Jag är nog beredd att hålla med föregående talare. Om de inte fixar till den snart så får den vara för mig...
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 11:02Om jag använder appen så sänker jag volymen på tanten helt - hon är olidlig och hemsk. Jag håller med alla här ovan.
Om jag använder appen så sänker jag volymen på tanten helt - hon är olidlig och hemsk. Jag håller med alla här ovan.