Quote from Guest on 11 June 2010, 14:38Söndag den 22 augusti i Kramfors
Startplatsen är Kramforsskolan kl.11:00 och målgången är vid Kramfors IP.
Under dagen kommer vi bland annat att lotta ut fem fria startplatser till Lidingöloppet den 25 september 2010.Anmälan till loppet görs till aasa.
Söndag den 22 augusti i Kramfors
Startplatsen är Kramforsskolan kl.11:00 och målgången är vid Kramfors IP.
Under dagen kommer vi bland annat att lotta ut fem fria startplatser till Lidingöloppet den 25 september 2010.
Anmälan till loppet görs till aasa.
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 14:48Ser ut som samma tävling: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=765816#p768619
Ser ut som samma tävling: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=765816#p768619
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 08:15Jo jag såg det, men den kommer heta Tour Lidingö Ådalen =)
Jo jag såg det, men den kommer heta Tour Lidingö Ådalen =)
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 09:56Synd att jag la in den under fel namn. Går det att slå ihop trådarna på något sätt?
Synd att jag la in den under fel namn. Går det att slå ihop trådarna på något sätt?
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 14:36Hmm, det borde egentligen kunna gå. Det slutgiltiga namnet spikades ju bara för ett par dagar sen...
Hmm, det borde egentligen kunna gå. Det slutgiltiga namnet spikades ju bara för ett par dagar sen...
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 14:43Eller så kan man väl byta namn på den första tråden?
Eller så kan man väl byta namn på den första tråden?
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 18:25Jag mailade FunBeat för att ta bort tävlingstråden jag la upp, är ju fel namn. Ser fram emot detta lopp iaf. Skulle gissa det krävs 41-42 minuter för att knipa starplats i grupp två på LL. Efter att ha missat kvaltiden till den gruppen på Urskogsloppet i
Jag mailade FunBeat för att ta bort tävlingstråden jag la upp, är ju fel namn. Ser fram emot detta lopp iaf. Skulle gissa det krävs 41-42 minuter för att knipa starplats i grupp två på LL. Efter att ha missat kvaltiden till den gruppen på Urskogsloppet i
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 08:47Synd på tiden. Hörde från en vän att det var ett mycket trevligt lopp i alla fall. Terrängen här kommer nog att vara lite lättare - och lite mer lik den på Lidingö. Så det borde du fixa!
Synd på tiden. Hörde från en vän att det var ett mycket trevligt lopp i alla fall. Terrängen här kommer nog att vara lite lättare - och lite mer lik den på Lidingö. Så det borde du fixa!
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 08:09Enligt de seedningsregler som LL har så krävs det 43 min i kuperad terräng för att seeda in sig i grupp 2!
Enligt de seedningsregler som LL har så krävs det 43 min i kuperad terräng för att seeda in sig i grupp 2!
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 09:06Hade du karta på bansträckningen?
Hade du karta på bansträckningen?