Quote from Guest on 14 January 2014, 19:28Hej
Inväntar leverans av en CycleOps fluid 2 trainer och skall signa up mig på Trainerroad för att få struktur i träningarna på trainern.
Såg att det är på G med en tävling i samarbetet med The Sufferfest, är det någon här som skall vara med?
http://www.
Hej
Inväntar leverans av en CycleOps fluid 2 trainer och skall signa up mig på Trainerroad för att få struktur i träningarna på trainern.
Såg att det är på G med en tävling i samarbetet med The Sufferfest, är det någon här som skall vara med?
http://www.
Quote from Funbeat user on 14 January 2014, 19:38Har inte bestämt om jag skall vara med, det blir för många träningsdagar på raken.
Har inte bestämt om jag skall vara med, det blir för många träningsdagar på raken.
Quote from Funbeat user on 15 January 2014, 16:58Jag kör både trainerorad och Sufferfest filmerna. Tycker faktiskt att det är kul med trainern tack vare dessa.
Jag skall köra Tour of Sufferlandria hoppas på att ta mig igenom alla dagarna.
Som sagt helt klart ett bra köp om man vill ta ut sig på traine
Jag kör både trainerorad och Sufferfest filmerna. Tycker faktiskt att det är kul med trainern tack vare dessa.
Jag skall köra Tour of Sufferlandria hoppas på att ta mig igenom alla dagarna.
Som sagt helt klart ett bra köp om man vill ta ut sig på traine
Quote from Mattias Johansson on 16 January 2014, 14:18Delvis.
Jag har spinningklass två av dagarna och då är det tveksamt. Annars hade jag tänkt de övriga dagarna om knät håller (skall röntgas den 31:e).
Delvis.
Jag har spinningklass två av dagarna och då är det tveksamt. Annars hade jag tänkt de övriga dagarna om knät håller (skall röntgas den 31:e).
Quote from Mattias Johansson on 25 January 2014, 16:35Nu är gummihanskarna av. Första etappen avklarad.
Nu är gummihanskarna av. Första etappen avklarad.
Quote from Funbeat user on 25 January 2014, 22:39Har nu kört de två första etapperna. Nu väntar Revolver som etapp tre, den knäckte mig sist.....
Har nu kört de två första etapperna. Nu väntar Revolver som etapp tre, den knäckte mig sist.....
Quote from Funbeat user on 26 January 2014, 17:58Revolver, vilken jäkla kraftsugare????. Dessa enminutersintervaller är bara för mycket.
Orkade inte hålla min wattnivå helt ut.
Revolver, vilken jäkla kraftsugare????. Dessa enminutersintervaller är bara för mycket.
Orkade inte hålla min wattnivå helt ut.
Quote from Funbeat user on 29 January 2014, 17:42A very dark place idag, etapp 6 gick förvånansvärt bra. Värre blir det antagligen imorgon med dubbla lopp för etapp 7.
A very dark place idag, etapp 6 gick förvånansvärt bra. Värre blir det antagligen imorgon med dubbla lopp för etapp 7.