Quote from Guest on 25 June 2011, 15:56Jag ska ned till Sydfrankrike i juli och tänkte passa på att se några etapper av Touren live (12-14). Har ett par funderingar kring detta. Hur långt innan dess att cyklisterna passerar stänger man av vägarna för biltrafik och hur snart efter öppnas de ige
Jag ska ned till Sydfrankrike i juli och tänkte passa på att se några etapper av Touren live (12-14). Har ett par funderingar kring detta. Hur långt innan dess att cyklisterna passerar stänger man av vägarna för biltrafik och hur snart efter öppnas de ige
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 16:06På de stora bergseppaterna så börjar folk traska upp flera dagar innan med tält o husvagn m.m. Så för att få en bra plats så gäller de nog att vara där i bra tid.
På de stora bergseppaterna så börjar folk traska upp flera dagar innan med tält o husvagn m.m. Så för att få en bra plats så gäller de nog att vara där i bra tid.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 01:05jag har tidigare sett touren 2008 och ska se den på plats även i år. tror det är kl 05.00 som trafiken stängs av. inga bussar eller liknande får köra heller som man kan åka dit med.
man kan cykla på anslutande vägar till etapperna (och även på banan ock
jag har tidigare sett touren 2008 och ska se den på plats även i år. tror det är kl 05.00 som trafiken stängs av. inga bussar eller liknande får köra heller som man kan åka dit med.
man kan cykla på anslutande vägar till etapperna (och även på banan ock
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 15:59avundsjuk
avundsjuk
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 15:36Har fixat boende på vägen upp mot Luz Ardiden och kör upp kvällen innan, så då löser det sig. Tack för input!
Har fixat boende på vägen upp mot Luz Ardiden och kör upp kvällen innan, så då löser det sig. Tack för input!
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 15:28Hvem skal dere "heie" på, når det ikke er Svensker med.
5 stk. Danskere
2 stk. Norge
0 stk. Finner
0 stk. SvenskerHva med å "pipe" ut Saxo Bank og Contador...!
Hvem skal dere "heie" på, når det ikke er Svensker med.
5 stk. Danskere
2 stk. Norge
0 stk. Finner
0 stk. Svensker
Hva med å "pipe" ut Saxo Bank og Contador...!
Quote from Lena O on 2 July 2011, 19:57Cavendish och Wiggins 😉
Cavendish och Wiggins 😉
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 09:53Självklart hejar man på Hushovd!
Självklart hejar man på Hushovd!
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 20:03Hushovd så klart!!!
Hushovd så klart!!!
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 15:20Robert Gesink
Robert Gesink