Quote from Guest on 6 October 2010, 22:09Varje år brukar det finnas kul människor som hittar på lite udda sätt att ta sig runt Vättern på. Ska ni bygga en cykel Tuk-Tuk för 3 och köra Sub 10? Dela med dig om din udda VR-satsning här:
Varje år brukar det finnas kul människor som hittar på lite udda sätt att ta sig runt Vättern på. Ska ni bygga en cykel Tuk-Tuk för 3 och köra Sub 10? Dela med dig om din udda VR-satsning här:
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 22:19Vingelgruppen borde vara mer "rätt"?
Vingelgruppen borde vara mer "rätt"?
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 23:14Vin-gel? Ja det skulle vara en udda satsning...
Vin-gel? Ja det skulle vara en udda satsning...
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 10:07Ja, snacka om att det skulle bli vingligt om man tryckte i sig ett antal vin-gel!
Ja, snacka om att det skulle bli vingligt om man tryckte i sig ett antal vin-gel!
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 10:09Hur många gelatinblad behöver man till en bag-in-box, någon som har ett bra recept?
Hur många gelatinblad behöver man till en bag-in-box, någon som har ett bra recept?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 10:36"Hur många gelatinblad behöver man till en bag-in-box, någon som har ett bra recept?"
Det beror på vilken konsistens du vill ha. Och det står oftast på förpackningen Sen tycker jag att pulver är ok att andvända och ta gärna ett lite sötare vitt vin. Har
"Hur många gelatinblad behöver man till en bag-in-box, någon som har ett bra recept?"
Det beror på vilken konsistens du vill ha. Och det står oftast på förpackningen Sen tycker jag att pulver är ok att andvända och ta gärna ett lite sötare vitt vin. Har
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 11:46OT: Kommer att tänka på maten för Promenadorquesterns nollor innan de hade blivit fullvärdiga medlemmar av sagda orkester: Spritkräm. Receptet verkade rätt enkelt, efterrättskräm i pulverform blandades med vatten och just sprit. Jag tror att de hade rätt
OT: Kommer att tänka på maten för Promenadorquesterns nollor innan de hade blivit fullvärdiga medlemmar av sagda orkester: Spritkräm. Receptet verkade rätt enkelt, efterrättskräm i pulverform blandades med vatten och just sprit. Jag tror att de hade rätt
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 11:53Eller påskägg med besk-gelatin ...
Spritsoppa inte att förglömma heller.
Eller Piratens starkmos.
Eller påskägg med besk-gelatin ...
Spritsoppa inte att förglömma heller.
Eller Piratens starkmos.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 12:07Injicera sprit i festisar är annars en klassiker.
Injicera sprit i festisar är annars en klassiker.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 22:39Alla har väl cyklat mer eller mindre bakis på en racer under träning, samt säkert vinglat ordentligt från en blöt midsommarfest, men är det någon som gjort några empiriska studier på fysisk prestationsförmåga vs alkoholhalt i blodet?
Alla har väl cyklat mer eller mindre bakis på en racer under träning, samt säkert vinglat ordentligt från en blöt midsommarfest, men är det någon som gjort några empiriska studier på fysisk prestationsförmåga vs alkoholhalt i blodet?