Quote from Guest on 9 July 2012, 12:51Hej!
Igår i ösregnet och i tröttheten efter loppet glömde jag bort att tänka på att jag nog hade velat ha en tröja som det stod vansbrosimningen på. Fanns det sådana att köpa ens? Typ en munkjacka med nåt snyggt på? Är det någon som vet om det går att få
Hej!
Igår i ösregnet och i tröttheten efter loppet glömde jag bort att tänka på att jag nog hade velat ha en tröja som det stod vansbrosimningen på. Fanns det sådana att köpa ens? Typ en munkjacka med nåt snyggt på? Är det någon som vet om det går att få
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 13:01http://butiken.basicwear.se/vansbrosimningen/
Jag tror de sälja mer än vad syns på hemsida
Maila och ring så kan du säkert hitta något
http://butiken.basicwear.se/vansbrosimningen/
Jag tror de sälja mer än vad syns på hemsida
Maila och ring så kan du säkert hitta något
Quote from Tomas Stöt on 9 July 2012, 14:45Jag köpte en lila t-shirt jag =)
Jag köpte en lila t-shirt jag =)
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 15:07Tusan att jag missade! Jag var bara så trött på regnet så jag skyndade mig till bilen direkt efter loppet... Mejlade basic wear, de hade inga munktröjor kvar på lager i alla fall.
Tusan att jag missade! Jag var bara så trött på regnet så jag skyndade mig till bilen direkt efter loppet... Mejlade basic wear, de hade inga munktröjor kvar på lager i alla fall.
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 15:10Då få du simma nästa år 😉
Då få du simma nästa år 😉
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 15:43Ja, jag har väl inget annat val 😀
Ja, jag har väl inget annat val 😀
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 19:54Fast tröjorna är ju så fuuuuula! Jag köpte en handduk ist.
Fast tröjorna är ju så fuuuuula! Jag köpte en handduk ist.
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 12:40Då kanske jag inte missade nåt ändå då. Blev bara sur när jag kom på att jag hade glömt gå förbi merchandisetältet.
Då kanske jag inte missade nåt ändå då. Blev bara sur när jag kom på att jag hade glömt gå förbi merchandisetältet.
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 20:47Nej, du missade inte ngt. Jag ville verkligen ha en tröja som minne men den kunde jag bara inte köpa. Hade de haft en XXXXL så kanske hade jag köpt den som nattlinne.
Nej, du missade inte ngt. Jag ville verkligen ha en tröja som minne men den kunde jag bara inte köpa. Hade de haft en XXXXL så kanske hade jag köpt den som nattlinne.
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 20:56Jag hittade en tränings t-shirt utan arm förra året som jag älska.
Jag hittade en tränings t-shirt utan arm förra året som jag älska.