Quote from Guest on 18 November 2010, 13:58Jag gick och funderade ... Jag fick hem min fina cykeltröja i veckan. Den är jättesnygg, men det finns tillfällen när man kanske skulle vilja ha något annat.
Ja, en vanlig T-tröja t ex, med texten "Jag stöder Ride of Hope" som man kunde ge bort?
Eller e
Jag gick och funderade ... Jag fick hem min fina cykeltröja i veckan. Den är jättesnygg, men det finns tillfällen när man kanske skulle vilja ha något annat.
Ja, en vanlig T-tröja t ex, med texten "Jag stöder Ride of Hope" som man kunde ge bort?
Eller e
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 14:08En god idé, särskilt så här års när folk letar sig inomhus med sina aktiviteter.
En god idé, särskilt så här års när folk letar sig inomhus med sina aktiviteter.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 14:13Träningslinne vore perfekt, liksom buff. 🙂
Träningslinne vore perfekt, liksom buff. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 17:25Barncancerfonden är en av tre förmånstagare i nästa års Göteborgsvarv. Det finns totalt 2.500 välgörenhetsplatser och som "sin" organisation kan man välja Stadsmissionen i Göteborg, Barncancerfonden eller Clowner utan gränser.
I BCF gänget kommer vi att h
Barncancerfonden är en av tre förmånstagare i nästa års Göteborgsvarv. Det finns totalt 2.500 välgörenhetsplatser och som "sin" organisation kan man välja Stadsmissionen i Göteborg, Barncancerfonden eller Clowner utan gränser.
I BCF gänget kommer vi att h
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 18:30Det var ett tag sedan ... Nu drar det ihop sig till Tjejmilen och Lidingöloppet igen.
Det var ett tag sedan ... Nu drar det ihop sig till Tjejmilen och Lidingöloppet igen.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 21:23Gick in och kollade på Göteborgsvarvet, men hittar inte BCF än, är det så att det inte kommit upp än?
Oj, såg nu att inlägget ovan var från förra året!!
Gick in och kollade på Göteborgsvarvet, men hittar inte BCF än, är det så att det inte kommit upp än?
Oj, såg nu att inlägget ovan var från förra året!!
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 06:38Ja hur gick det?
Ja hur gick det?
Quote from Zsuzsi Zsédely on 6 August 2012, 15:56Pingar... Ja, hur gick det? Fick en BCF-tröja under rajden förra året!
Den gillar jag att springa i! Kan bli ett par tävlingar i den till hösten!
I Göteborgsvarvet nästa år har den sin givna plats!
Pingar... Ja, hur gick det? Fick en BCF-tröja under rajden förra året!
Den gillar jag att springa i! Kan bli ett par tävlingar i den till hösten!
I Göteborgsvarvet nästa år har den sin givna plats!
Quote from Lena O on 6 August 2012, 19:33kool J-E!
Cykeltröjor fungera rätt bra för mycket
kool J-E!
Cykeltröjor fungera rätt bra för mycket
Quote from Zsuzsi Zsédely on 7 August 2012, 15:38Det var ingen cykeltröja! En skön T-shirt i funktionsmaterial!
Sagolikt skön att springa i! Håller värmen, trots att man springer i ösregn!
Det var ingen cykeltröja! En skön T-shirt i funktionsmaterial!
Sagolikt skön att springa i! Håller värmen, trots att man springer i ösregn!