Quote from Guest on 24 June 2008, 09:36Jag behöver konstruktiva råd.
Jag är fd anorektiker, som började träna ordentligt igen i Januari, efter en rätt utdragen sjukdomsperiod.
Som frisk-skriven, men med min bakgrund var jag i början nogrann med att jag skulle äta ordentligt i och med att jag b
Jag behöver konstruktiva råd.
Jag är fd anorektiker, som började träna ordentligt igen i Januari, efter en rätt utdragen sjukdomsperiod.
Som frisk-skriven, men med min bakgrund var jag i början nogrann med att jag skulle äta ordentligt i och med att jag b
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 09:46Det låter som om du har gått ut för hårt. Det stod inte något om du tränade innan du började träna 5-6 dagar i veckan. Annars är det bra att börja med att träna 2-3 pass i veckan och vila resten av veckan. Sedan efter 6 månader öka antal träningsdagar. Fö
Det låter som om du har gått ut för hårt. Det stod inte något om du tränade innan du började träna 5-6 dagar i veckan. Annars är det bra att börja med att träna 2-3 pass i veckan och vila resten av veckan. Sedan efter 6 månader öka antal träningsdagar. Fö
Quote from Linda Jansson on 10 July 2008, 18:07Hej!
Det finns ett jättebra dataprogram att köpa - Hälsovakten, där får du stenkoll på din energibalans som annars lätt hamnar snett, annars var det många bra råd från förgående inlägg.
björn
Hej!
Det finns ett jättebra dataprogram att köpa - Hälsovakten, där får du stenkoll på din energibalans som annars lätt hamnar snett, annars var det många bra råd från förgående inlägg.
björn
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 18:21Spring inte fem kilometer på tid fem dagar i veckan. Kan ingenting om din bakgrund som löpare, om du är van sen förut att springa fem dagar i veckan, variera då tempot m m. Tycker du ska fortsätta springa men kan inte veta hur mycket, det beror på hur du
Spring inte fem kilometer på tid fem dagar i veckan. Kan ingenting om din bakgrund som löpare, om du är van sen förut att springa fem dagar i veckan, variera då tempot m m. Tycker du ska fortsätta springa men kan inte veta hur mycket, det beror på hur du
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 09:39Det var kul att läsa det här inlägget för två månader senare blev jag sjukskriven för överträning och panikångest. Det var helt enkelt pga att jag blev överengagerad i träningen. Jag gick egentligen inte ut för hårt, utan ökade sakta men säkert intensitet
Det var kul att läsa det här inlägget för två månader senare blev jag sjukskriven för överträning och panikångest. Det var helt enkelt pga att jag blev överengagerad i träningen. Jag gick egentligen inte ut för hårt, utan ökade sakta men säkert intensitet