Quote from Guest on 7 May 2012, 08:32Jag ska cykla Vätternrundan i sommar och är nu igång med träningen (lite sent men har bra ursäkter...), 50 mil totalt hittills och längsta pass 11,5 mil. Brukar snitta runt 26 km/h på mina rundor.
Jag fundera på att åka och träna med Fredrikshof (Mälaröa
Jag ska cykla Vätternrundan i sommar och är nu igång med träningen (lite sent men har bra ursäkter...), 50 mil totalt hittills och längsta pass 11,5 mil. Brukar snitta runt 26 km/h på mina rundor.
Jag fundera på att åka och träna med Fredrikshof (Mälaröa
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2012, 08:42Välkommen att köra med Fredrikshof!
Det är bara dyka upp, gärna med ett leende. Du verkar ju ha bra koll på klungteknik - i teorin iaf - och med din egorullsnitt tycker jag det inte ska vara några problem att köra i en mellangrupp.
Lycka till!
Obs, jag
Välkommen att köra med Fredrikshof!
Det är bara dyka upp, gärna med ett leende. Du verkar ju ha bra koll på klungteknik - i teorin iaf - och med din egorullsnitt tycker jag det inte ska vara några problem att köra i en mellangrupp.
Lycka till!
Obs, jag
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 09:18Jag tror också att du fixar mellangruppen utan några större problem! Såhär års är det dessutom väldigt många som vill cykla, speciellt på torsdagar och då delas mellangruppen ofta in i "mellan-minus" och mellan-plus".. jag tror du platsar i båda, men ta "
Jag tror också att du fixar mellangruppen utan några större problem! Såhär års är det dessutom väldigt många som vill cykla, speciellt på torsdagar och då delas mellangruppen ofta in i "mellan-minus" och mellan-plus".. jag tror du platsar i båda, men ta "
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 09:33Tack för svaren!
Så ni kör lite olika hastigheter även på tisdagar, jag hade fått för mig att nybörjare = långsamt, men så är det alltså inte.
Då får jag se när jag har tid att komma ner. Det skulle nog inte skada att öva med lite andra rookies.
Tack för svaren!
Så ni kör lite olika hastigheter även på tisdagar, jag hade fått för mig att nybörjare = långsamt, men så är det alltså inte.
Då får jag se när jag har tid att komma ner. Det skulle nog inte skada att öva med lite andra rookies.
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 09:52Att du fixar mellangruppen, det har folk redan påpekat. Men eftersom du inte är van vid att åka i en klunga, skulle jag rekommendera dig att börja lite lätt med den lugnaste gruppen ett par tre gånger tills du känner dig bekväm med att åka i en grupp.
Ha
Att du fixar mellangruppen, det har folk redan påpekat. Men eftersom du inte är van vid att åka i en klunga, skulle jag rekommendera dig att börja lite lätt med den lugnaste gruppen ett par tre gånger tills du känner dig bekväm med att åka i en grupp.
Ha
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 12:00Vi kör mellan och lugn på nybörjarträningarna, jag ledde mellangruppen i tisdags. Då hade vi 16 cyklister, varav en aldrig hade cyklat i grupp förut, resten hade kört några gånger åtminstone.
Vi drog ett 28 km/h-snitt i 6 mil.. jag skulle föreslå att du
Vi kör mellan och lugn på nybörjarträningarna, jag ledde mellangruppen i tisdags. Då hade vi 16 cyklister, varav en aldrig hade cyklat i grupp förut, resten hade kört några gånger åtminstone.
Vi drog ett 28 km/h-snitt i 6 mil.. jag skulle föreslå att du
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2012, 12:38Nu har jag bitit sönder läppen Karolina, från att skriva nåt smickrande om dig. Men du tar säkert lika väl hand om de nye som du tog hand om mig på Mallorca.
Nu har jag bitit sönder läppen Karolina, från att skriva nåt smickrande om dig. Men du tar säkert lika väl hand om de nye som du tog hand om mig på Mallorca.
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 13:16Perfekt Karolina, tack för bra svar!
Hinner tyvärr nog inte imorgon pga jobbet men ska försöka.
Perfekt Karolina, tack för bra svar!
Hinner tyvärr nog inte imorgon pga jobbet men ska försöka.
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 14:03Haha, håll dig i skinnet Bruse! 😉
Haha, håll dig i skinnet Bruse! 😉