Quote from Guest on 16 January 2013, 12:09Snart dags för utomhussäsongen:-) Vill tipsa om Open Water-vecka på Mallorca. Långsimningar varje dag i en vecka (25 maj - 1 juni). Har själv varit där på vanligt "bassängläger" 3 år på raken, och det är mycket trevligt. Någon som har andra bra tips på l
Snart dags för utomhussäsongen:-) Vill tipsa om Open Water-vecka på Mallorca. Långsimningar varje dag i en vecka (25 maj - 1 juni). Har själv varit där på vanligt "bassängläger" 3 år på raken, och det är mycket trevligt. Någon som har andra bra tips på l
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 12:19Har för mig att det var dessa DN hade reportage om för ett par år sen:
http://www.swimtrek.com/
Det var inte egentligen träning utan mer "vandring" fast i simform verkar det som. Kändes dock som ett lockande koncept som jag har funderat på sen dess att ma
Har för mig att det var dessa DN hade reportage om för ett par år sen:
http://www.swimtrek.com/
Det var inte egentligen träning utan mer "vandring" fast i simform verkar det som. Kändes dock som ett lockande koncept som jag har funderat på sen dess att ma
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 14:33Jag har rest med Swimtrek tre gånger (Malta, Grekland och Montenegro) och jag är jättenöjd. Det kostar en del men simningen har varit riktigt bra, guiderna har varit duktiga och upplevelsen fantastisk. Vi simmade runt 5 km per dag, ofta uppdelat på två pa
Jag har rest med Swimtrek tre gånger (Malta, Grekland och Montenegro) och jag är jättenöjd. Det kostar en del men simningen har varit riktigt bra, guiderna har varit duktiga och upplevelsen fantastisk. Vi simmade runt 5 km per dag, ofta uppdelat på två pa
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 09:56Jag ska delta i ett Swimtrekläger på Mallis 27 april-2 maj. Det är ett läger främst ägnat för de som ska simma Engelska kanalen, vilket jag inte ska - inte i år i alla fall. 🙂 Sista två passen är 5 resp. 6 timmars simning i 16-gradigt vatten. Det ska bl
Jag ska delta i ett Swimtrekläger på Mallis 27 april-2 maj. Det är ett läger främst ägnat för de som ska simma Engelska kanalen, vilket jag inte ska - inte i år i alla fall. 🙂 Sista två passen är 5 resp. 6 timmars simning i 16-gradigt vatten. Det ska bl