Quote from Guest on 4 May 2010, 11:19Om ni är förkylda men inte har feber, tränar ni ändå?
Kör ni på som vanligt eller tar ni det lugnare isåfall?
Har alltid trott att man ska vila, men hittade just den här
artikeln som var väldigt intressant och uppmuntrande 🙂http://www.nytimes.com/20
Om ni är förkylda men inte har feber, tränar ni ändå?
Kör ni på som vanligt eller tar ni det lugnare isåfall?
Har alltid trott att man ska vila, men hittade just den här
artikeln som var väldigt intressant och uppmuntrande 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:29Man kan trene når " sykdomen sitter over halsen, men ikke under" (L)
Man kan trene når " sykdomen sitter over halsen, men ikke under" (L)
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:33Jag kör så länge jag inte har feber eller ont i halsen.
Jag kör så länge jag inte har feber eller ont i halsen.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:46Verkar dumt att chansa om man nu inte är medicinskt utbildad. Hjärtat kan ta stryk.
Verkar dumt att chansa om man nu inte är medicinskt utbildad. Hjärtat kan ta stryk.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:48Tränar och tränar. Jag kan ta mig en cykeltur och lukta på blommorna.
Tränar och tränar. Jag kan ta mig en cykeltur och lukta på blommorna.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 14:03Kan inte ge dig ett rakt svar för det beror på hur jag mår i övrigt. Men generellt kan jag väl säga att jag inte direkt tränar utan det blir mer sk aktiv vila, vilket kan bestå av långapromenader och/eller cykling.
Men som sagt, det avgörs från dag till d
Kan inte ge dig ett rakt svar för det beror på hur jag mår i övrigt. Men generellt kan jag väl säga att jag inte direkt tränar utan det blir mer sk aktiv vila, vilket kan bestå av långapromenader och/eller cykling.
Men som sagt, det avgörs från dag till d
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 14:28jag tränar inte när jag är förkyld
jag tränar inte när jag är förkyld
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 15:47Jag tränar inte om jag har feber eller ont i halsen, men är jag bara "lite" förkyld så kör jag lite lugnare pass.
Just nu är jag förkyld och har ont i halsen, så det får bli vila ett par dagar.
Jag tränar inte om jag har feber eller ont i halsen, men är jag bara "lite" förkyld så kör jag lite lugnare pass.
Just nu är jag förkyld och har ont i halsen, så det får bli vila ett par dagar.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 17:02Är slemmet segt så blir det rodelträning.
Det går att träna annars också.
Är slemmet segt så blir det rodelträning.
Det går att träna annars också.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 12:50Tar bara en liten lugn tur. Försöker att lära mig att ta det lugnt.
Tar bara en liten lugn tur. Försöker att lära mig att ta det lugnt.