Quote from Guest on 21 June 2015, 22:25Finns längdhopp verkligen inte med bland tränignsformer man kan logga, eller finns det något alternativt namn för det som jag inte känner till?
Finns längdhopp verkligen inte med bland tränignsformer man kan logga, eller finns det något alternativt namn för det som jag inte känner till?
Quote from Funbeat user on 21 June 2015, 22:35Skicka ett meddelande till Funbeat, de brukar vara rätt snabba på att lägga till träningsformer som saknas. 🙂
Skicka ett meddelande till Funbeat, de brukar vara rätt snabba på att lägga till träningsformer som saknas. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2015, 08:06Hur bedriver du längdhopp som aktivitet som passar på den här sidan? Ansatsen är väl 50 meter. Du kan väl föra in det som intervallträning? Själva hoppet är väl knappast en träningsaktivitet? Eller tja, varför inte egentligen?
Men berätta hur längdhopp f
Hur bedriver du längdhopp som aktivitet som passar på den här sidan? Ansatsen är väl 50 meter. Du kan väl föra in det som intervallträning? Själva hoppet är väl knappast en träningsaktivitet? Eller tja, varför inte egentligen?
Men berätta hur längdhopp f
Quote from Elias Engqvist on 22 June 2015, 15:57Andy, om man tränar längdhopp så är väl längdhopp träning. Hur 17 menar du egentligen???
Andy, om man tränar längdhopp så är väl längdhopp träning. Hur 17 menar du egentligen???
Quote from Funbeat user on 22 June 2015, 23:27Jag tänkte utöka min träning med bl.a. kula, hopp etc.och logga som friidrott. Lägger sen in mer konkret i kommentarer. Funbeat passar dåligt för annan träning än långa pass/tävling. Hittar jag någon annan träningssajt som jag kan logga hundradelar på så
Jag tänkte utöka min träning med bl.a. kula, hopp etc.och logga som friidrott. Lägger sen in mer konkret i kommentarer. Funbeat passar dåligt för annan träning än långa pass/tävling. Hittar jag någon annan träningssajt som jag kan logga hundradelar på så
Quote from Funbeat user on 23 June 2015, 11:47Tja, egentligen så är det väl inte fel. Klart man kan föra in all slags rörelse i och för sig. Men vilka parametrar skulle det vara på den träningsformen?
Tja, egentligen så är det väl inte fel. Klart man kan föra in all slags rörelse i och för sig. Men vilka parametrar skulle det vara på den träningsformen?
Quote from Funbeat user on 23 June 2015, 13:34Tid
Tid
Quote from Funbeat user on 23 June 2015, 13:39Vad sägs om tid, längd, repetitioner och ansträngning?
Vad sägs om tid, längd, repetitioner och ansträngning?
Quote from Funbeat user on 23 June 2015, 13:39Vad sägs om tid, längd, repetitioner och ansträngning?
Vad sägs om tid, längd, repetitioner och ansträngning?
Quote from Funbeat user on 23 June 2015, 14:48Vad gäller parametrar så är jag för egen del bara intresserad av tid (för alla träningsformer utöver löpning/jogging där även avstånd är intressant), tränar väldigt många olika saker så meningen med sidan för mig är att kunna titta tillbaka på vad jag har
Vad gäller parametrar så är jag för egen del bara intresserad av tid (för alla träningsformer utöver löpning/jogging där även avstånd är intressant), tränar väldigt många olika saker så meningen med sidan för mig är att kunna titta tillbaka på vad jag har