Quote from Guest on 13 June 2011, 07:26Ska simma vansbro tjejsim gör tjejklassikern. Har tidigare simmat bröst det går bra. Men crawl liggandes på rygg går fort. Får man simma hur man vill?
Riktig crawl har jag problem att få andningen tappar massor av ork med bara 1månad kvar undrar jag om d
Ska simma vansbro tjejsim gör tjejklassikern. Har tidigare simmat bröst det går bra. Men crawl liggandes på rygg går fort. Får man simma hur man vill?
Riktig crawl har jag problem att få andningen tappar massor av ork med bara 1månad kvar undrar jag om d
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 07:36crawl liggande på rygg kallas för ryggsim.
man kan simma som man vill under vansbro simning, men jag skulle inte rekommendera att du simma ryggsim. det bli för lätt att du simma snett eller kolidera med något (tex kant, båt, pelare boj) eller att du sim
crawl liggande på rygg kallas för ryggsim.
man kan simma som man vill under vansbro simning, men jag skulle inte rekommendera att du simma ryggsim. det bli för lätt att du simma snett eller kolidera med något (tex kant, båt, pelare boj) eller att du sim
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 08:26Kan du inte simma crawl är det för sent att lära sig nu. Simma bröstsim i år och börja träna crawl i höst och vinter med Vansbro 2012 som mål.
Kan du inte simma crawl är det för sent att lära sig nu. Simma bröstsim i år och börja träna crawl i höst och vinter med Vansbro 2012 som mål.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 08:40Tack! Ja troligen blir det tjejklassikern nästa år också detta året är att träna och pröva på. Nästa år blir förbättra det som jag inte varit nöjd med och få bättre tider på alla grenar:)
Tack! Ja troligen blir det tjejklassikern nästa år också detta året är att träna och pröva på. Nästa år blir förbättra det som jag inte varit nöjd med och få bättre tider på alla grenar:)
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 15:32"Crawl på rygg kallas ryggsim" - den e go Ryan! 😀
"Crawl på rygg kallas ryggsim" - den e go Ryan! 😀