Quote from Guest on 21 April 2007, 16:27Sökte just på friidrott för att se om jag hittade något. Är med som förälder och hjälper till med en grupp 7-11 åringar och behöver lite tips på övningar etc inför utesäsongen. Känns som lite idétorka. Har ni några tips på bra länkar och andra idéer.
Sökte just på friidrott för att se om jag hittade något. Är med som förälder och hjälper till med en grupp 7-11 åringar och behöver lite tips på övningar etc inför utesäsongen. Känns som lite idétorka. Har ni några tips på bra länkar och andra idéer.
Quote from Funbeat user on 21 April 2007, 16:37Hej Lisbeth!
Jag ska själv hålla friidrottskola i sommar, fast då för lite äldre barn (12-15 år). det var inte så länge sedan jag själv var 10 år, jag är ju sexton nu, så jag kommer nog ihåg vad jag tyckte var kul då.Jag vet att det var dåligt med, -o
Hej Lisbeth!
Jag ska själv hålla friidrottskola i sommar, fast då för lite äldre barn (12-15 år). det var inte så länge sedan jag själv var 10 år, jag är ju sexton nu, så jag kommer nog ihåg vad jag tyckte var kul då.
Jag vet att det var dåligt med, -o
Quote from Funbeat user on 21 April 2007, 17:37Springa långt, typ 400 eller 600 meter är ju inte det dom jublar mest över precis. Men får försöka hitta på nåt så jag åtminstone kan få iväg några, det gäller bara att motivera. Annars är väl höjd och längd i viss mån kula det som lockar flest.
Springa långt, typ 400 eller 600 meter är ju inte det dom jublar mest över precis. Men får försöka hitta på nåt så jag åtminstone kan få iväg några, det gäller bara att motivera. Annars är väl höjd och längd i viss mån kula det som lockar flest.
Quote from Funbeat user on 21 April 2007, 18:43Hinderbana är definitivt att rekomendera! Dela upp i två lag och kör en staffett. Det tillfredställer både lagsportaren och invidualisten! Använd rörhäckar som hinder att hoppa över/krypa under, konor att runda, bollar att hämta. Det är roligt och lite la
Hinderbana är definitivt att rekomendera! Dela upp i två lag och kör en staffett. Det tillfredställer både lagsportaren och invidualisten! Använd rörhäckar som hinder att hoppa över/krypa under, konor att runda, bollar att hämta. Det är roligt och lite la