Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTräning i diagramformat
You need to log in to create posts and topics.

12

Grafisk presentation är jättebra men av någon anledning så kan man inte skräddarsy presentationen utan den hamnar alltid med det rullande helår och alla aktiviteter. Om man nu vill låsa det till exempelvis bara löpning och 2010 så fungerar det bara tempo

Håller med.

Det är lite inkonsekvent hur visningar fungerar. I träningskalendern minns den att jag har 7 dagar fram 30 bak, men i diagrammet måste jag pilla till veckor och axlar varje gång.

Skulle jag få önska fritt vore några favoriter med olika instä

Tack då är vi två. Alla ni andra verkar nöjda med att man måste ändra varje gång man skall titta?

Det hade varit trevligt om diagraminställningarna sparades 😀

Inte fan är jag nöjd inte!

Nej jag är inte nöjd men jag har tröttnat på att skrika efter saker som inte prioriteras över Facebook-kopplingar och annat krafs som jag personligen kan vara utan.

Det har tagits upp ett flertal gånger bl.a. här:

http://www.funbeat.se/discussion/show.

AM R Medväska:
+1

Åh, det var någon som höll med som inte är min make :). Förlåt att jag surnade till så högljutt men det var så jag kände. Känner.

Vi kanske kan göra det till en valfråga. Vilket parti är beredda att införa en ändring här? Ta upp det med din poliker på nästa torgmöte och säg att här är många lättvunna röster. Varför lägga mer pengar på sjukvården? Vi löpare är ju alltid friska och su

Jag har läst om massor av träningsskador och utbytta kroppsdelar på löpare.

12