Quote from Guest on 2 August 2006, 14:29På min startsida kan man ju se sin egen och kompisarnas träning igår och idag. Men de hamnar ju huller om buller. Kan man organisera det så att alla som var gjorda "igår" hamnar längst ner på listan och de som är gjorda "idag" hamnar högst upp,,,,,,,,,,,k
På min startsida kan man ju se sin egen och kompisarnas träning igår och idag. Men de hamnar ju huller om buller. Kan man organisera det så att alla som var gjorda "igår" hamnar längst ner på listan och de som är gjorda "idag" hamnar högst upp,,,,,,,,,,,k
Quote from Urban Johansson on 2 August 2006, 14:39Det låter konstigt. I min lista hamnar idag först och därefter igår.
Det låter konstigt. I min lista hamnar idag först och därefter igår.
Quote from Mattias Schierbeck on 2 August 2006, 15:30Jag tror att det är sorterat efter när man lägger in träningen och inte datumet då träningen faktiskt ägde rum. Alltså, om jag lägger till tre träningspass, dyker de upp i den ordningen jag lägger till dem, oavsett datum. Det är nog därför en del märker d
Jag tror att det är sorterat efter när man lägger in träningen och inte datumet då träningen faktiskt ägde rum. Alltså, om jag lägger till tre träningspass, dyker de upp i den ordningen jag lägger till dem, oavsett datum. Det är nog därför en del märker d
Quote from Fredrik Närenfors on 2 August 2006, 15:35Stämmer bra det som Olle säger. Testade just.
Stämmer bra det som Olle säger. Testade just.
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2006, 21:27Olle,,går det att ändra?
Olle,,går det att ändra?
Quote from Panama B on 2 August 2006, 23:59Jag vill ha som nu dvs. senaste reggade visas forst....
alternativt att det finns en RSS feeder dvs. du prenumererar pa nya saker...
Jag vill ha som nu dvs. senaste reggade visas forst....
alternativt att det finns en RSS feeder dvs. du prenumererar pa nya saker...
Quote from Magnus Gelang on 3 August 2006, 10:02Que? Där tappade du mig. Hur ska listan kunna ändras för att jag prenumererar på nåt??
Que? Där tappade du mig. Hur ska listan kunna ändras för att jag prenumererar på nåt??
Quote from Panama B on 3 August 2006, 10:56Anledningen till att man vill se vad ens "kompisar" har tranat ar att man vill fa en info om nagot nytt kommit in dvs. det ar bra att listan visas i ordning det reggas sa man inte missar nagot....
RSS ar ett standard format att fran olikma stallen hamta
Anledningen till att man vill se vad ens "kompisar" har tranat ar att man vill fa en info om nagot nytt kommit in dvs. det ar bra att listan visas i ordning det reggas sa man inte missar nagot....
RSS ar ett standard format att fran olikma stallen hamta
Quote from Fredrik Närenfors on 3 August 2006, 11:23Intressant.
Har just installerat FeedReader och börjat lägga upp några RSS Feeds.
Intressant.
Har just installerat FeedReader och börjat lägga upp några RSS Feeds.
Quote from Magnus Gelang on 3 August 2006, 14:16Nää det där blev för avancerat för mig *ler*.
Nää det där blev för avancerat för mig *ler*.