Quote from Guest on 23 January 2007, 13:43Hej,
Nån mer som bor i Stockholm och ska träna för Öppet Spår eller Vasaloppet? Hur tränar ni i brist på snö? Hur ofta, vilken intensitet?
Hej,
Nån mer som bor i Stockholm och ska träna för Öppet Spår eller Vasaloppet? Hur tränar ni i brist på snö? Hur ofta, vilken intensitet?
Quote from Funbeat user on 23 January 2007, 13:53Hej!
Bor visserligen inte i Sthlm utan på västra sidan, men tränar crosstrainer, löpning och även wave-maskin på gymmet för benträning och för armarna matar jag "stavtag" med gummiband fäst i dörren.Men NU KOMMER SNÖN!!! Jippiiiiii!!!
Ryktas att det k
Hej!
Bor visserligen inte i Sthlm utan på västra sidan, men tränar crosstrainer, löpning och även wave-maskin på gymmet för benträning och för armarna matar jag "stavtag" med gummiband fäst i dörren.
Men NU KOMMER SNÖN!!! Jippiiiiii!!!
Ryktas att det k
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 24 January 2007, 15:34Bor inte heller i Sthlm utan lite längre norrut, men det har ju varit snöfritt överallt i år... Och nu när vi äntligen har en massa snö så är jag skadad och kan inte åka skidor, så det blir inget ÖS för mig. 🙁
Håller annars igång med tuffa roddpass på g
Bor inte heller i Sthlm utan lite längre norrut, men det har ju varit snöfritt överallt i år... Och nu när vi äntligen har en massa snö så är jag skadad och kan inte åka skidor, så det blir inget ÖS för mig. 🙁
Håller annars igång med tuffa roddpass på g