Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTräning kontra Tävling
You need to log in to create posts and topics.

12

Finns det något sätt att skilja åt dessa.
Kanske en extra ruta när man registrera aktiviteten där man välja den ena eller den andra?

Gary!!
Det var ju min fråga 😀

Jo Jag vet 😀 Och den är bra ... det var bara att din hamnade på någon annans fråga 😉

Hej.

Jag kanske inte har förstått detta men om du reggar "Cykling Lopp" så är det tävling, eller?

P.

Du får ju bestämma själv vad aktivitetstypen betyder så det kan betyda vad som helst.

P-E: Motionslopp är ingen tävling, men det är det jag föra vid ML.

Men de som springa Vårruset? Tjejmilen m.m. Eller tävlar i GP, Linje, Tempo?

Min tanke var att man skulle kunna
hitta tävlingar under "Tävling" och sedan
föra över dessa till en egen tävlingskalender
på "min" sida.
Oavsett om motionlopp anses vara tävlingar eller inte.
För mig är motionslopp tävling, liksom orienteringstävling

Jo, det är nog korrekt 🙂

Huruvida ett motionslopp är en tävling eller inte är en fånig diskussion som allt som oftast dyker upp när det diskuteras cykellopp. Om en person anser att det är en tävling, så är det en tävling för den personen men inte allti

Anders?? Nu bli jag förbrillad!
"Alla lopp jag deltar i anser jag vara tävlingar eftersom jag alltid tävlar mot mig själv eller någon annan därmed blir det en tävling och jag skiter fullständigt i huruvida det är en formell tävling eller ej."

Sedan skriv

Nej, det var inget lopp jag deltog i utan ren träning vilket är precis vad jag skrivit. När jag tränar tävlar jag inte mot mig själv eller någon annan alltså är var det endast träning. Bra försök, men funkade inte för du missade min definition (och trolig

12