Quote from Guest on 24 February 2013, 15:50Hej!
Tänkte köra mitt första Triathlon till sommaren och som nybliven småbarnsförälder så är tiden ett problem.
Tänkte att jag skulle försöka träna på vägen till och från jobbet. Har ca 1,2 mil enkel väg som jag normalt cyklar varje dag. Tänkte dock at
Hej!
Tänkte köra mitt första Triathlon till sommaren och som nybliven småbarnsförälder så är tiden ett problem.
Tänkte att jag skulle försöka träna på vägen till och från jobbet. Har ca 1,2 mil enkel väg som jag normalt cyklar varje dag. Tänkte dock at
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 16:00Finns bra kläder för triatleter som man kan både simma och sen springa i. (Kolla med LeWa sport i motala tex) En tanke om du ska simma ensam kanske kan vara att ha en liten flyt/räddnings boj i en lina runt foten. I den kan du ha din telefon o dyl. Labore
Finns bra kläder för triatleter som man kan både simma och sen springa i. (Kolla med LeWa sport i motala tex) En tanke om du ska simma ensam kanske kan vara att ha en liten flyt/räddnings boj i en lina runt foten. I den kan du ha din telefon o dyl. Labore
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 16:29Varför inte cykla eller springa till sjön, simma en runda i sjön, tillbaka till cykeln/skorna och sen vidare. Du torde inte förlora många minuter tidsmässigt, om ens några, men slippa en massa krångel. Förutsätter att du kan gömma mobilen på lämpligt stäl
Varför inte cykla eller springa till sjön, simma en runda i sjön, tillbaka till cykeln/skorna och sen vidare. Du torde inte förlora många minuter tidsmässigt, om ens några, men slippa en massa krångel. Förutsätter att du kan gömma mobilen på lämpligt stäl
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 17:00Jag skulle nog springa till jobbet, eller cykla och ta en omväg så att det blir längre. Momentet med simningen känns väldigt omständligt. Jag gillar verkligen transportträning, men att släpa med våtdräkten till jobbet...? Nja, där går def gränsen för vad
Jag skulle nog springa till jobbet, eller cykla och ta en omväg så att det blir längre. Momentet med simningen känns väldigt omständligt. Jag gillar verkligen transportträning, men att släpa med våtdräkten till jobbet...? Nja, där går def gränsen för vad
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 17:11Jag cyklar tor. jobbet varje dag (18km enkel väg) där jag byter om och springer en sväng direkt efter cyklingen ett par gånger i veckan. Simningen försöker jag klara av på lunchen och behöver därför inte släpa på något öht.
Jag cyklar tor. jobbet varje dag (18km enkel väg) där jag byter om och springer en sväng direkt efter cyklingen ett par gånger i veckan. Simningen försöker jag klara av på lunchen och behöver därför inte släpa på något öht.
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 20:16Sök på diskussionsgrupper för ö till ö, där diskuters mkt av det här. Rent spontant tror jag det räcker med vanliga badbrallor/löpartights om det är på sommaren.
Sök på diskussionsgrupper för ö till ö, där diskuters mkt av det här. Rent spontant tror jag det räcker med vanliga badbrallor/löpartights om det är på sommaren.