Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumD-sektionen, LTHTräning som räknas 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Nu petade jag ner Ludwig från förstaplatsen till förmån för Sara. Jag tog nämligen bort promenad från aktiviteterna som räknas i topplistan. Hoppas det är OK för alla.

Sara tyckte för ett tag sen att det var fusk att jag skrev in 20 min cykling om dagen

då får jag väl helt enkelt så slag i mina planer och ta morgoncykelturer istället för moronpromenader. Själv anser jag att själva ansträniningen att dra sig iväg nånstans är det som är själva jobbet och inte hur mycket man svettas...

Hm, får nog hålla med Ludwig. Om man håller på med en aktivitet och har i tanken att det är träning så borde det räknas! (även om det smärtar att falla till andra platsen...)

Det jag hade emot Labans cykelturer var att jag tyckte det var "vardagsmotion".

Hehe, okey då. Jag ändrar tillbaka.

Ska min cykling till/från skolan räknas eller inte? Jag planerar att cykla alla dagar utom orkan/snö/halka, men det blir ju "vardagsträning". Som synes så dominerar jag rätt hårt topplistan eftersom jag cyklar 2-2½h varje dag (jag har inte fört in all tid

Alltså, det som ska räknas är inte vardagsmotionen, utan motionen utöver detta.

Tobias: När du sätter dig på cykeln, tänker du då att nu ska jag träna och ge dina muskler en rejäl genomgång?

Hans: Tar du bort så att den posten inte räknas i topplistan