Quote from Guest on 30 July 2007, 13:29Nu petade jag ner Ludwig från förstaplatsen till förmån för Sara. Jag tog nämligen bort promenad från aktiviteterna som räknas i topplistan. Hoppas det är OK för alla.
Sara tyckte för ett tag sen att det var fusk att jag skrev in 20 min cykling om dagen
Nu petade jag ner Ludwig från förstaplatsen till förmån för Sara. Jag tog nämligen bort promenad från aktiviteterna som räknas i topplistan. Hoppas det är OK för alla.
Sara tyckte för ett tag sen att det var fusk att jag skrev in 20 min cykling om dagen
Quote from Jonas Klang on 30 July 2007, 13:39då får jag väl helt enkelt så slag i mina planer och ta morgoncykelturer istället för moronpromenader. Själv anser jag att själva ansträniningen att dra sig iväg nånstans är det som är själva jobbet och inte hur mycket man svettas...
då får jag väl helt enkelt så slag i mina planer och ta morgoncykelturer istället för moronpromenader. Själv anser jag att själva ansträniningen att dra sig iväg nånstans är det som är själva jobbet och inte hur mycket man svettas...
Quote from Funbeat user on 30 July 2007, 17:14Hm, får nog hålla med Ludwig. Om man håller på med en aktivitet och har i tanken att det är träning så borde det räknas! (även om det smärtar att falla till andra platsen...)
Det jag hade emot Labans cykelturer var att jag tyckte det var "vardagsmotion".
Hm, får nog hålla med Ludwig. Om man håller på med en aktivitet och har i tanken att det är träning så borde det räknas! (även om det smärtar att falla till andra platsen...)
Det jag hade emot Labans cykelturer var att jag tyckte det var "vardagsmotion".
Quote from Funbeat user on 2 August 2007, 17:27Hehe, okey då. Jag ändrar tillbaka.
Hehe, okey då. Jag ändrar tillbaka.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 12:18Ska min cykling till/från skolan räknas eller inte? Jag planerar att cykla alla dagar utom orkan/snö/halka, men det blir ju "vardagsträning". Som synes så dominerar jag rätt hårt topplistan eftersom jag cyklar 2-2½h varje dag (jag har inte fört in all tid
Ska min cykling till/från skolan räknas eller inte? Jag planerar att cykla alla dagar utom orkan/snö/halka, men det blir ju "vardagsträning". Som synes så dominerar jag rätt hårt topplistan eftersom jag cyklar 2-2½h varje dag (jag har inte fört in all tid
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 21:32Alltså, det som ska räknas är inte vardagsmotionen, utan motionen utöver detta.
Tobias: När du sätter dig på cykeln, tänker du då att nu ska jag träna och ge dina muskler en rejäl genomgång?
Hans: Tar du bort så att den posten inte räknas i topplistan
Alltså, det som ska räknas är inte vardagsmotionen, utan motionen utöver detta.
Tobias: När du sätter dig på cykeln, tänker du då att nu ska jag träna och ge dina muskler en rejäl genomgång?
Hans: Tar du bort så att den posten inte räknas i topplistan