Quote from Guest on 27 May 2009, 18:07Här kan ni skriva om vi ska träna något speciellt eller nåt ? 😛
Här kan ni skriva om vi ska träna något speciellt eller nåt ? 😛
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 18:17hur ska vi skriva in att man gör armhävningar och sit ups xD man tar juh inte precis tiden 😛 eller ska vi skippa det o bara skriva löpning och vanlig träning 😛
hur ska vi skriva in att man gör armhävningar och sit ups xD man tar juh inte precis tiden 😛 eller ska vi skippa det o bara skriva löpning och vanlig träning 😛
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 16:20Ja, ta tid, det är ju typ styrketräning eller 😀 (t+)
Ja, ta tid, det är ju typ styrketräning eller 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 22:08Hej Adde,
du kan klassa detta som "styrketräning" och i texten ange vad du har gjort. Det är ju mer en kontrol för dig själv. Med tiden blir det en riktigt lång lista ...
ha det gott
Thoms
Hej Adde,
du kan klassa detta som "styrketräning" och i texten ange vad du har gjort. Det är ju mer en kontrol för dig själv. Med tiden blir det en riktigt lång lista ...
ha det gott
Thoms
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 13:25haha då gör ja så :D:D
haha då gör ja så :D:D
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:38Någon som är intresserad av löpträning på söndag? Riddarsten kl 1800? Tränar hemma om ingen kommer så kontakta varann. Gärna via sms.
Någon som är intresserad av löpträning på söndag? Riddarsten kl 1800? Tränar hemma om ingen kommer så kontakta varann. Gärna via sms.
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 11:28Blir nog inget, ingen har kontaktat mig 🙁 men aja, jag har ändå ganska mycket plugg o göra....
Blir nog inget, ingen har kontaktat mig 🙁 men aja, jag har ändå ganska mycket plugg o göra....
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 12:47tyvärr har inte haft tid att vara inne förrän nu :S
tyvärr har inte haft tid att vara inne förrän nu :S
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 19:26Samma här Jonas, kom hem lite sent från Miki Herkel igår 🙂
Samma här Jonas, kom hem lite sent från Miki Herkel igår 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 12:12Hej Adde,
antingen du skriver att du gjorde serier eller du skriver om du körde hårt/mellan/mjukis .... ngt liknande.
Det är mer för dig själv att du har koll vad du gör, när och hur intensiv.
Thomas
Hej Adde,
antingen du skriver att du gjorde serier eller du skriver om du körde hårt/mellan/mjukis .... ngt liknande.
Det är mer för dig själv att du har koll vad du gör, när och hur intensiv.
Thomas