Quote from Guest on 14 August 2008, 20:13Hej!
Letar efter folk att träna med som utgår från stan. Jag brukar ge mig iväg mot Bromma/Ekerö och ibland Sollentuna/Täby/Vallentuna på helgen. Vardagspass brukar bli ca 4-5 mil och på helgen 7-10 mil. Farten när jag kör sola brukar ligga runt 33 km/h
Hej!
Letar efter folk att träna med som utgår från stan. Jag brukar ge mig iväg mot Bromma/Ekerö och ibland Sollentuna/Täby/Vallentuna på helgen. Vardagspass brukar bli ca 4-5 mil och på helgen 7-10 mil. Farten när jag kör sola brukar ligga runt 33 km/h
Quote from Fredrik Närenfors on 14 August 2008, 20:23Kolla in Fredrikshofs hemsida. Finns några fartdårar utåt Täbyhållet som nog vill köra i de farterna ungefär.
Kolla in Fredrikshofs hemsida. Finns några fartdårar utåt Täbyhållet som nog vill köra i de farterna ungefär.
Quote from Funbeat user on 14 August 2008, 20:30Vallentuna ck har också några rappa ungdomar.
Vallentuna ck har också några rappa ungdomar.
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 07:44"Stan"? Fick plötsligt lite 80-talskänsla där... (H)
"Stan"? Fick plötsligt lite 80-talskänsla där... (H)
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 10:07Fredrikshof kör från Brostugan på Kärsön 18:15 på torsdagar apr-okt. 60-65 km i olika fartgrupper, trevligt!
Fredrikshof kör från Brostugan på Kärsön 18:15 på torsdagar apr-okt. 60-65 km i olika fartgrupper, trevligt!
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 10:15Valhall, Spårvägen, Falken har också cykelträning.
Valhall, Spårvägen, Falken har också cykelträning.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 14:24Tack för tipsen! Körde ett pass med Valhall för någon månad sedan men de körde skiten ut mig. Bör tilläggas att jag och en kille till var de enda utan rakade ben... Snabbt gick det - riktigt snabbt...
Låter som Fredrikshof är det bättre valet.
Tack för tipsen! Körde ett pass med Valhall för någon månad sedan men de körde skiten ut mig. Bör tilläggas att jag och en kille till var de enda utan rakade ben... Snabbt gick det - riktigt snabbt...
Låter som Fredrikshof är det bättre valet.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 15:49Då hänger du med bättre på nästa träning med Valhall.
Då hänger du med bättre på nästa träning med Valhall.