Quote from Guest on 18 September 2008, 10:59Jag körde runt vättern på 10.36 en förbättring på 1tim20min ifrån året innan så det är jag nöjd med . Nu vill jag försöka köra under 10 tim och behöver lite träningsförslag.
Jag har en trainer att använda under vintern, kör även lite mtb oxå.
Tacksam för
Jag körde runt vättern på 10.36 en förbättring på 1tim20min ifrån året innan så det är jag nöjd med . Nu vill jag försöka köra under 10 tim och behöver lite träningsförslag.
Jag har en trainer att använda under vintern, kör även lite mtb oxå.
Tacksam för
Quote from j sollerman on 18 September 2008, 11:09Enkla svaret är att träna något mer nästa säsong än va du gjorde denna. Men en sån sak som starttid kan vara avgörande också. Starta helst efter 3 om du ska köra under 10 timmar.
Sen vet jag inte hur du tränade innan vättern i år. Men de klassiska är väl
Enkla svaret är att träna något mer nästa säsong än va du gjorde denna. Men en sån sak som starttid kan vara avgörande också. Starta helst efter 3 om du ska köra under 10 timmar.
Sen vet jag inte hur du tränade innan vättern i år. Men de klassiska är väl
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 11:32Se till att komma i en bra klunga och passa dig för vind på näsan, ligg inbäddad i klungan.
Se till att komma i en bra klunga och passa dig för vind på näsan, ligg inbäddad i klungan.
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 14:37inför vättern 2008 så tränade jag 3 ggr i veckan, tisdag tempo träning , torsdag backträning el. tempo söndag distans träning. och det fungerade ganska bra.
inför vättern 2008 så tränade jag 3 ggr i veckan, tisdag tempo träning , torsdag backträning el. tempo söndag distans träning. och det fungerade ganska bra.