Quote from Guest on 21 May 2009, 11:34Hejsan!
Jag är ny inom det här med cykling, och skaffade mig en MTB inför denna sesång
för jag ville ha en ny tränings utmaning.
Har än så länge mest kört landsvängskörning för att få mil i benen. Till en början gick det ganska bra men nu börjar det känna
Hejsan!
Jag är ny inom det här med cykling, och skaffade mig en MTB inför denna sesång
för jag ville ha en ny tränings utmaning.
Har än så länge mest kört landsvängskörning för att få mil i benen. Till en början gick det ganska bra men nu börjar det känna
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 11:44Att variera intensiteter och distanser och ha tydliga skiljda mål med de olika passen i veckan (exempelvis intervaller/distanser) har hjälpt mig. Förut körde jag mest på så hårt jag kunde varje gång, och på ungefär samma sträcka. Till slut stagnerade jag
Att variera intensiteter och distanser och ha tydliga skiljda mål med de olika passen i veckan (exempelvis intervaller/distanser) har hjälpt mig. Förut körde jag mest på så hårt jag kunde varje gång, och på ungefär samma sträcka. Till slut stagnerade jag
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 18:21Spm Magnus skriver här är det dax att börja speca vad du ska träna innan du sticker ut. Intervall, fart eller distans. Börja med backintervaller, det är en bra form att börja med.
Spm Magnus skriver här är det dax att börja speca vad du ska träna innan du sticker ut. Intervall, fart eller distans. Börja med backintervaller, det är en bra form att börja med.
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 19:54Exempel på hur ni kör intervaller?
Exempel på hur ni kör intervaller?