Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTränings intensitet
You need to log in to create posts and topics.

Hej
Jättefin layout numera, men när jag har importerat min runda från min Garmin, saknar jag fältet där jag väljer tränings intensitet. Är den borttagen eller är jag helt förvirrad och inte hittar den?
Hoppas att någon kan leda mig rätt...

Tryck på "Fler fält..." och sedan "Intensitet".

Det är ju det jag säger, länken "fler fält" ser utgråad ut och syns knappt - folk SER den inte!!

Jag tycker att det är skönt att "fler fält", "foto" och alternativen för delning till olika websidor ligger samlade direkt under rutan där jag skriver kommentarer om mitt träningspass. Så slipper man klicka upp och klicka ner olika menyflikar så som det v

Som Annica säger, den är grå, alltså syns den dåligt, eller kan tolkas som oklickbar. Länken för Facebook är blå för den är aktiverad. Återigen ett kontrastproblem. Som det arbetas med.

Dessutom får du tooltips när du för muspekaren över de två första, Facebook och Twitterlänkarna, men inget för "Fler fält" eller "foto" och båda är mattgrå/mattgröna och ser oklickbara ut.

Så även om man ser dem, som jag gjorde, så klickar man inte för

Håller helt med Annica. Även om en del säkert SER länken ser den inte ut som klickbar. Den inbjuder inte till att bli klickad på, ser inte ut som något användaren förväntar sig.
Vilket ju bekräftas av alla frågor om saken här i forumet.