Quote from Guest on 16 December 2010, 09:51Hej har precis köpt mig en trainer till min racer och skulle behöva ha lite tips på träningsprogram. Mitt mål är att tappa ca 10 kilo och förbätra konditionen. vill helst ha hjälp med ett tid och pulsbaserat program. Jag är inte helt nybörjare utan har en
Hej har precis köpt mig en trainer till min racer och skulle behöva ha lite tips på träningsprogram. Mitt mål är att tappa ca 10 kilo och förbätra konditionen. vill helst ha hjälp med ett tid och pulsbaserat program. Jag är inte helt nybörjare utan har en
Quote from Lars Mörrby on 16 December 2010, 10:01Sök på Spinervals.
Sök på Spinervals.
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 12:32Jag tar inspiration av detta: http://www.training4cyclists.com/wintertraining.pdf
Följer inte slaviskt, men använder framförallt passen som grund för egna pass. Det finns även program (och instruktioner för tester) hos Tacx (http://www.tacx.com/tacx-coac
Jag tar inspiration av detta: http://www.training4cyclists.com/wintertraining.pdf
Följer inte slaviskt, men använder framförallt passen som grund för egna pass. Det finns även program (och instruktioner för tester) hos Tacx (http://www.tacx.com/tacx-coac
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 13:05Kör distanspass utomhus och ta till vara möjligheten.
Kör distanspass utomhus och ta till vara möjligheten.
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 16:47Enklaste sättet att köra distanspass är att åka med en klubb. Då har man en trevlig press på sig att komma.
Svårt så här års, men om du vill bli av med 10 kg, så fungerar det.
Enklaste sättet att köra distanspass är att åka med en klubb. Då har man en trevlig press på sig att komma.
Svårt så här års, men om du vill bli av med 10 kg, så fungerar det.
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 17:58""Mitt mål är att tappa ca 10 kilo och förbätra konditionen.""
Først lite salt i såret: Du skal sykle utrolig mange timer for å slanke bort 10 kg.
Du må i tillegg kutte ut potatis og og 80% med brød.
""Mitt mål är att tappa ca 10 kilo och förbätra konditionen.""
Først lite salt i såret: Du skal sykle utrolig mange timer for å slanke bort 10 kg.
Du må i tillegg kutte ut potatis og og 80% med brød.
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 19:31NPNG, gäller kanske för dig ... men du har kanske inte 10 överflödiga kilo och måste ta till speciella åtgärder för att bli av med 10.
Men för oss vanliga dödliga, så behöver man inte göra mer än cykla. Äta som du vill (du hinner ändå inte att äta så myc
NPNG, gäller kanske för dig ... men du har kanske inte 10 överflödiga kilo och måste ta till speciella åtgärder för att bli av med 10.
Men för oss vanliga dödliga, så behöver man inte göra mer än cykla. Äta som du vill (du hinner ändå inte att äta så myc
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 21:52"Men för oss vanliga dödliga""
Daniel: tror bestemt at jeg hører med i den gruppen .Jeg hvet av erfaring at sykling alene, ikke er tilstreklig til å redusere vekten.
Trening gir økt matlyst, så om calori-inntaket er større en forbruket oppnår en ikke v
"Men för oss vanliga dödliga""
Daniel: tror bestemt at jeg hører med i den gruppen .
Jeg hvet av erfaring at sykling alene, ikke er tilstreklig til å redusere vekten.
Trening gir økt matlyst, så om calori-inntaket er større en forbruket oppnår en ikke v
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 09:32Nja, jag ville inte bråka eller så. Jag utgick från min egen erfarenhet.
Jag slutade snusa och gick upp 12 kilo. Det var inte kul.
När jag började cykla på lite mer amatörmässigt "allvar", så tog det tid (några månader), men jag lyckades gå ned 14 kilo.
Nja, jag ville inte bråka eller så. Jag utgick från min egen erfarenhet.
Jag slutade snusa och gick upp 12 kilo. Det var inte kul.
När jag började cykla på lite mer amatörmässigt "allvar", så tog det tid (några månader), men jag lyckades gå ned 14 kilo.
Quote from Lena O on 19 December 2010, 19:03Ät mycket potatis. En av de få saker Viktväkterna fattade rätt!
Ät mycket potatis. En av de få saker Viktväkterna fattade rätt!