Quote from Guest on 16 December 2010, 09:51Hej har precis köpt mig en trainer till min racer och skulle behöva ha lite tips på träningsprogram. Mitt mål är att tappa ca 10 kilo och förbätra konditionen. vill helst ha hjälp med ett tid och pulsbaserat program. Jag är inte helt nybörjare utan har en
Hej har precis köpt mig en trainer till min racer och skulle behöva ha lite tips på träningsprogram. Mitt mål är att tappa ca 10 kilo och förbätra konditionen. vill helst ha hjälp med ett tid och pulsbaserat program. Jag är inte helt nybörjare utan har en
Quote from Lars Mörrby on 16 December 2010, 10:01Sök på Spinervals.
Sök på Spinervals.
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 12:32Jag tar inspiration av detta: http://www.training4cyclists.com/wintertraining.pdf
Följer inte slaviskt, men använder framförallt passen som grund för egna pass. Det finns även program (och instruktioner för tester) hos Tacx (http://www.tacx.com/tacx-coac
Jag tar inspiration av detta: http://www.training4cyclists.com/wintertraining.pdf
Följer inte slaviskt, men använder framförallt passen som grund för egna pass. Det finns även program (och instruktioner för tester) hos Tacx (http://www.tacx.com/tacx-coac
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 13:05Kör distanspass utomhus och ta till vara möjligheten.
Kör distanspass utomhus och ta till vara möjligheten.
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 16:47Enklaste sättet att köra distanspass är att åka med en klubb. Då har man en trevlig press på sig att komma.
Svårt så här års, men om du vill bli av med 10 kg, så fungerar det.
Enklaste sättet att köra distanspass är att åka med en klubb. Då har man en trevlig press på sig att komma.
Svårt så här års, men om du vill bli av med 10 kg, så fungerar det.
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 17:58""Mitt mål är att tappa ca 10 kilo och förbätra konditionen.""
Først lite salt i såret: Du skal sykle utrolig mange timer for å slanke bort 10 kg.