Quote from Guest on 13 February 2008, 16:12Välkommen! Jag hoppas att detta skall bli en grupp bestående av bågskyttar som verkligen diskuterar träning och teknik hellre än bara jagar antal inlägg 🙂 så jag som administratör kommer att göra allt för att detta skall hållas (H)
Hälsningar, Bengan
Välkommen! Jag hoppas att detta skall bli en grupp bestående av bågskyttar som verkligen diskuterar träning och teknik hellre än bara jagar antal inlägg 🙂 så jag som administratör kommer att göra allt för att detta skall hållas (H)
Hälsningar, Bengan
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 16:22Äntligen första träningspasset för året! Jag har väntat på utomhusväder sen vi slog igen utomhustärningarna i oktober. 30 pil och det kändes inte helt oävet även om fingrarna protesterade lite. Hur rullar det på inför utomhussäsongen för er övriga?
Äntligen första träningspasset för året! Jag har väntat på utomhusväder sen vi slog igen utomhustärningarna i oktober. 30 pil och det kändes inte helt oävet även om fingrarna protesterade lite. Hur rullar det på inför utomhussäsongen för er övriga?