Quote from Guest on 12 June 2010, 09:12Dum fråga kanske.
Köper man typ en FR 110 så använder man den verkligen bara som träningsklocka, inte till vardags, pga att den har begränsad batteritid?
Eller är batteritiden 8h enbart vad GPS:en drar?
Dum fråga kanske.
Köper man typ en FR 110 så använder man den verkligen bara som träningsklocka, inte till vardags, pga att den har begränsad batteritid?
Eller är batteritiden 8h enbart vad GPS:en drar?
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 09:22Nu vet jag inte hur det är gällande FR 110, men batteriet hos min 405a räcker i någon vecka i viloläge.
Klockan klarar väl sisådär 3 pass innan halva batteritiden är slut. Skulle tro att det är liknande gällande din modell 🙂
Nu vet jag inte hur det är gällande FR 110, men batteriet hos min 405a räcker i någon vecka i viloläge.
Klockan klarar väl sisådär 3 pass innan halva batteritiden är slut. Skulle tro att det är liknande gällande din modell 🙂
Quote from Elias Engqvist on 12 June 2010, 12:15Då jag använder min Polar 800 så har jag den även då jag inte tränar - batteriet räcker 1-2 år eftersom GPS:en har sitt eget batteri!
Då jag använder min Polar 800 så har jag den även då jag inte tränar - batteriet räcker 1-2 år eftersom GPS:en har sitt eget batteri!
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 14:14Tackar er båda för matnyttiga svar!
Tackar er båda för matnyttiga svar!
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 07:43FR110 klarar 8tim träning, i standby läge så skall batteriet hålla i ca 3 veckor. en riktigt bra löparklocka.
FR110 klarar 8tim träning, i standby läge så skall batteriet hålla i ca 3 veckor. en riktigt bra löparklocka.