Quote from Guest on 1 March 2009, 12:50Hej!
Jag har registrerat en träningskompis, MEN när jag trycker på "Träningskompisar" kommer hon inte upp. Det jag får upp är en karta och möjlighet att söka efter henne. Jag vill ju få fram henne på en lista på en gång. När jag går in på hennes sida, så
Hej!
Jag har registrerat en träningskompis, MEN när jag trycker på "Träningskompisar" kommer hon inte upp. Det jag får upp är en karta och möjlighet att söka efter henne. Jag vill ju få fram henne på en lista på en gång. När jag går in på hennes sida, så
Quote from ellen olsson on 1 March 2009, 13:00Du kan bara se de som valt att lägga till dig som kompis.
Du kan bara se de som valt att lägga till dig som kompis.
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 13:05Fast när du klickar på Träningskompisar ser du alla funbeatmedlemmar som markerat var de bor, oavsett om de är dina egna egna träningskompisar eller ej.
Fast när du klickar på Träningskompisar ser du alla funbeatmedlemmar som markerat var de bor, oavsett om de är dina egna egna träningskompisar eller ej.
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 13:07Ser du inte henne i topplistan på din startsida?
Fliken "Träningskompisar" är till för att söka kompisar, inte visa de som du har lagt till.
Ser du inte henne i topplistan på din startsida?
Fliken "Träningskompisar" är till för att söka kompisar, inte visa de som du har lagt till.
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 11:46Jag har samma fråga som du och har ställt den tidigare här på FB men har inte hittat någon lösning. Verkar vara ett önskemål att skicka vidare till programmeraren för jag saknar också den funktionen.
Jag har samma fråga som du och har ställt den tidigare här på FB men har inte hittat någon lösning. Verkar vara ett önskemål att skicka vidare till programmeraren för jag saknar också den funktionen.
Quote from Elias Engqvist on 2 March 2009, 12:14Om du väljer att visa "Min personliga topplista" så får du dina kompisar sorterade efter hur mycket dom har tränat...
Om du väljer att visa "Min personliga topplista" så får du dina kompisar sorterade efter hur mycket dom har tränat...
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 08:48Sidan Träningskompisar kommer att göras om så småningom då den mycket riktigt inte fungerar så bra. Håll ut! 🙂
Sidan Träningskompisar kommer att göras om så småningom då den mycket riktigt inte fungerar så bra. Håll ut! 🙂