Quote from Guest on 9 March 2011, 12:14Greger Sundin kommer till Sala den 29 april till 1 maj.
Ta chansen att träna med VM 3:an 2010 i ultratriathlonHelgen innehåller ca 10 timmar simning, cykel och löpträning.
Utöver träning så kommer Greger att ha teori och föreläsningar.Samling fredag
Greger Sundin kommer till Sala den 29 april till 1 maj.
Ta chansen att träna med VM 3:an 2010 i ultratriathlon
Helgen innehåller ca 10 timmar simning, cykel och löpträning.
Utöver träning så kommer Greger att ha teori och föreläsningar.
Samling fredag
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 12:24Ingen som är sugen???
Kalasbra med teknikträning innan tävlingssäsongen drar igång....
Ingen som är sugen???
Kalasbra med teknikträning innan tävlingssäsongen drar igång....
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 19:51Hej, jag är intresserad, har du mer info?
Hej, jag är intresserad, har du mer info?
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 21:24Jag ska ju med.
Snart är fasen med fixa lite kondis och tappa några kilo klar, och då måste man ju in på tekniken. Ska se om jag kan få med mig Glenn också.
Jag ska ju med.
Snart är fasen med fixa lite kondis och tappa några kilo klar, och då måste man ju in på tekniken. Ska se om jag kan få med mig Glenn också.
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 18:20Joakim: Det är nog bäst att ringa Lina, som har hand om lägret tillsammans med Greger. JAg har bara fått i uppgift att lägga upp en tråd här 🙂
Erik: Härligt! Klart att Glenne ska med 🙂 Lägret är ju till för att man ska få tips på fortsatt träning och t
Joakim: Det är nog bäst att ringa Lina, som har hand om lägret tillsammans med Greger. JAg har bara fått i uppgift att lägga upp en tråd här 🙂
Erik: Härligt! Klart att Glenne ska med 🙂 Lägret är ju till för att man ska få tips på fortsatt träning och t
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 19:21Har varit i kontakt med Lina och är nu inbokad
Har varit i kontakt med Lina och är nu inbokad
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 20:14Härligt! då ses vi 🙂
Härligt! då ses vi 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 13:44JAg är oxå anmäld nu... ska bli kul!! =))
JAg är oxå anmäld nu... ska bli kul!! =))
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 16:40Härligt! Det blir ju roligare ju fler man är 🙂
Härligt! Det blir ju roligare ju fler man är 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 10:09Hur är förstamajtåget i Sala nuförtiden?
Hur är förstamajtåget i Sala nuförtiden?